Ви постійно маєте справу з такими термінами як ROI, CTR, CAC, але не знаєте, що вони означають? Зберігайте цю статтю в закладки, і вам більше не доведеться гуглити десятки разів. Ми зібрали найпопулярніші терміни і коротко пояснили їх значення. Словник буде корисний тим, хто освоює інтернет маркетинг або хоче розуміти, про що говорить штатний маркетолог і підрядник по рекламі.
Англомовні термін
A
A / B-тестування
(інтернет маркетинг)
Маркетинговий метод, який дозволяє порівняти ефективність двох варіантів будь-якої змінної. Наприклад, колірної гами в оформленні сайту, заголовків оголошення, розміщення CTA-елементів і т. д. В ході експерименту вибирається найуспішніший з варіантів.
App + Web Google Analytics
( web аналітика)
Новий тип веб-ресурсу, також називається «Додаток і сайт». Дозволяє збирати дані додатків і веб-сайтів для вимірювання в одному місці – Google Analytics.
ARPU
Average Revenue Per User – середній дохід на одного користувача. Показник часто використовують IT-компаніями і SaaS.

AOV
(інтернет маркетинг)
Average order value – середня сума замовлення або середній чек на одного користувача. Показник ефективності в онлайн-торгівлі, який дозволяє оцінити рентабельність інвестицій.

B
Backlink (зворотнє посилання, зовнішнє посилання)
Посилання на сторонньому ресурсі, яка веде на ваш сайт.
Big Data
(інтернет маркетинг)
Дані величезних обсягів, що надходять з великою швидкістю. Можуть бути структурованими або «сирими». Наприклад, такий обсяг даних може бути у великого онлайн-ретейлера, де люди роблять сотні тисяч покупок в день. Крім обсягу, називають всього п’ять ознак Big Data:
C
Call tracking
(інтернет маркетинг)
Коллтрекінг – це технологія, яка визначає, яка реклама призвела до дзвінка клієнта. В його основі лежить принцип підміни номерів, що дозволяє з’ясувати, яка реклама ефективна, а яка ні.
Є три види коллтрекінга.
Статичний – кожному рекламному джерела присвоюється окремий підмінний номер. Застосовується для офлайн-реклами і реклами на онлайн-дошках оголошень.
Динамічний – різні відвідувачі бачать різні підмінні номера. Призначений для онлайн-реклами та визначає джерело, канал, кампанію і ключове слово, за яким прийшов відвідувач.
Комбінований – поєднання статичного і динамічного коллтрекінга.
Callback
(інтернет маркетинг)
Форма зворотного дзвінка – це елемент сайту, за допомогою якого можна замовити дзвінок. Він потрібен для додаткової комунікації з потенційними покупцями. Здатний збільшити кількість звернень з сайту на 10-30%.
CAC
(інтернет маркетинг)
Customer Acquisition Cost – вартість залучення клієнта. Нижче спрощена формула для розрахунку. В ідеалі, в витрати потрібно також враховувати зарплати маркетологів, вартість сервісів для роботи і устаткування і т. д.

Churn
(інтернет маркетинг)
Показник відтоку клієнтів. Розраховується, щоб розуміти ступінь «здоров’я» бізнесу. Особливо актуальний для SaaS, якими клієнти користуються регулярно, продовжуючи підписку. Оптимізуючи стратегію просування та й загалом весь інтернет маркетинг можна розрахувати за формулою:

Cookies
(інтернет маркетинг)
Кукі – фрагмент даних, які відправляє веб-сервер і зберігає комп’ютер. Застосовуються для відстеження онлайн-активності користувача. І для його зручності. Наприклад, щоб не вводити щоразу вручну дані для авторизації на якомусь сайті.
Click to Call
Клікабельним номер – це телефон на сайті, при натисканні на який відразу відбувається виклик. Опція призначена спеціально для користувачів з мобайла. Зателефонувати можна і з деськтопной версії, якщо на комп’ютері встановлена програма для дзвінків:
CPA
Cost-Per-Action або оплата за дію – показник для розрахунку того, у скільки обійшлося вчинення дії одним користувачем. Цією ж абревіатурою позначають модель оплати реклами, в якій рекламодавець платить за виконану дію. Припустимо, для стратегії інтернет маркетингу потрібно розрахувати, у скільки обходиться одна реєстрація в онлайн-сервісі:

CPA-мережі
Партнерські програми – сервіси-посередники, які беруть оплату тільки за цільову дію користувача. Наприклад, реєстрації, покупки, скачування контенту. Як це працює:
CPC
Cost per click – ціна, яку платить рекламодавець за один клік по його рекламі. Абревіатура також означає рекламний канал, в якому оплата відбувається за кліки. На CPC впливають багато факторів: конкуренція, якість оголошення, час дня і сезонність, на який регіон поширюється реклама і т. Д.
Ціну за клік можна подивитися в рекламному кабінеті. CPC розраховується за формулою інтернет маркетингу:

CPL
Cost per lead – ціна за ліда, т. Е. За потенційного покупця. Та ж абревіатура означає модель, при якій замовник платить підряднику по рекламі або партнеру тільки за Ліди.

CPM
Cost-Per-Mille – ціна за 1000 показів, від лат. Mille – тисяча. Модель, при якій оплата стягується саме за таку кількість показів реклами. Зазвичай використовується для оптимізації інтернет маркетингу медійної реклами. Також допоможе зрозуміти, у скільки обійдеться розміщення реклами на конкретному майданчику, в залежності від його трафіку.

CPO
Cost per Order – вартість одного підтвердженого замовлення, який зробив користувач. Розраховується за тим же принципом, що і CPA. Тільки дією обов’язково виступає саме замовлення.
CR
Conversion rate – коефіцієнт конверсії, см. Конверсія. CR – це відсоток цільових дій від користувачів, який ми отримали від загального числа відвідувачів. Наприклад, скільки з них скачало прайс. CR – важливий показник ефективності сайту та реклами.

CRM-маркетинг
(інтернет маркетинг)
Комплекс маркетингових комунікацій, заснованих на даних про клієнтів. Наприклад, ви не просто відправляєте розсилку по користувачам або здійснюєте холодні дзвінки. Спочатку ви аналізуєте в CRM, який товар купували конкретні клієнти, з якої цінової категорії, чим ще цікавилися і т. д. І вже потім сегментуєте базу і плануєте, як будете взаємодіяти з кожним сегментом. CRM-маркетинг підвищує шанси на успішне закриття угод і збільшення середнього чека.
CRO
Conversion rate optimization – оптимізація конверсії. Комплекс заходів, спрямований на підвищення ефективності сайту, реклами і т. Д. Завдання CR – підвищити відсоток трафіку, який конвертується в продаж, реєстрацію або іншу корисну цільове дію. Наприклад, до CRO може ставитися поліпшення навігації сайту або додавання форми зворотного дзвінка на нього.
CTA
Call-to-action – заклик до дії. Текст в оголошенні або елемент сайту і реклами, кнопка з написом, яка спонукає споживача зробити потрібну дію. Наприклад «Записатися на консультацію», «Тестируйте 14 днів безкоштовно».
CTR
Click Through Rate – «клікабельність». Співвідношення кількості людей, які побачили рекламу, і користувачів, які перейшли по ній на сайт. CTR дає додаткову інформацію про те, наскільки привабливо оголошення для потенційних покупців. Як порахувати:

Customer experience
Клієнтський досвід – всі аспекти взаємодії споживача і бізнесу. Наприклад, відвідування сайту, спілкування з менеджером з продажу, використання товару. На нього може позитивно і негативно впливати безліч нюансів. Від навігації сайту і швидкості реакції техпідтримки до ступеня ввічливості менеджерів і зручності упаковки товару. Клієнтський досвід формується в різних точках контакту з брендом та для тих хто працює над інтернет маркетинг стратегіями виділяються наступні точки:
- затримка замовлення;
- реклама на білборді;
- спілкування з підтримкою;
- гарний дизайн упаковки товару;
- побажання та поради під час розмови із підтримкою і т.д.
Customer journey
(інтернет маркетинг)
Шлях покупця, який він проходить від виникнення потреби в товарі до моменту покупки або перетворення в фаната бренду. Чим відрізняється від воронки продажів:
- НЕ лінійний – покупець може оминати різні стадії на шляху до продажу, повертатися на одну і ту ж стадію по кілька разів;
- не закінчується купівлею – включає і післяпродажне взаємодія з брендом;
- враховує цілі і емоції споживача на кожному етапі шляху.
Customer Success
Відділ, який відповідає за те, що клієнт домагався успіху. Також його називають відділом турботи про клієнтів Найчастіше зустрічається в сервісах, що мають відношення до IT-сфері, і SaaS. Що може входити в обов’язки Customer Success:
- навчання користувача роботі з продуктом;
- допомога і рекомендації;
- попередження можливих ризиків;
- прийом скарг і пропозицій від користувачів і донесення їх до керівництва компанії.
E
Email-маркетинг
(інтернет маркетинг)
Комплекс дій для повернення і утримання клієнтів за допомогою імейл-розсилок. Наприклад, регулярні листи з корисними порадами для передплатників, акційними пропозиціями, добіркою статей з корпоративного блогу. Плюс email-маркетингу – низькі витрати на нього. Які дії включає email-маркетинг:
- збір бази і її сегментація;
- підготовка контент-плану розсилок;
- створення розсилок і підготовка їх шаблонів;
- реактивация бази;
- спілкування з передплатниками, які відповідають на листи і т. д.
Ecommerce
Електронна комерція або онлайн-торгівля. До цієї сфери належать усі компанії, які продають товари в онлайні – наприклад, інтернет-магазини. Найчастіше ecommerce має на увазі, що у компанії є:
- сайт;
- онлайн-канали залучення клієнтів: контекстна реклама, реклама в соціальних мережах і SMM, оголошення на тематичних сайтах-агрегаторах;
- відділ продажів, який обробляє дзвінки і онлайн-заявки;
- CRM-система для управління взаємовідносинами з клієнтами;
- служби логістики і аналогічні їй – такі ж, як у офлайн-бізнесу;
- система веб-аналітики та інші сервіси, які дозволяють оцінити ефективність онлайн-просування.
F
F-commerce
Термін означає продажу товарів за допомогою Facebook. До F-commerce відноситься запуск реклами в цій соцмережі, створення і просування бізнес-профілю. Магазин в Facebook – це частина сторінки, де представлені товари компанії. Тут користувачі бачать асортимент і можуть оформити замовлення через Messenger або перейти на сайт компанії і купити товар вже там.
Facebook Pixel
Інструмент аналітики, який дозволяє вимірювати ефективність реклами і вивчати дії людей на вашому ресурсі. Являє собою фрагмент коду, який встановлюється на сайт. Піксель збирає інформацію про те, хто і як веде себе на сайті – і дозволяє показувати рекламу в соцмережі саме підходящої аудиторії. Які ще можливості надає інструмент:
- знаходити людей, які подивилися певну сторінку або вчинили конкретну дію;
- використовувати автоматичне встановлення ставок, щоб охопити аудиторію, яка з великою ймовірністю зробить покупку;
- відслідковувати події, які відбуваються завдяки показу реклами, і зрозуміти, як вона впливає на поведінку людей.
При інтеграції з коллтрекінгом в Піксель можна передавати дані про дзвінки.
G
Google AdSense
Один із сервісів контекстної реклами від Google. Принцип роботи:
власник сайту розміщує на своєму майданчику рекламні блоки;
Google автоматично показує там текстові та графічні оголошення, які підходять по контексту сайту;
власник сайту отримує винагороду за кліки по рекламі або показ оголошень;
також веб-майстер може заробляти, розмістивши на своєму сайті пошук Google по сайту або по мережі.
Google Ads
У минулому Google AdWords. Сервіс контекстної реклами від Google, який є найбільшим рекламодавцем в інтернеті. На 2019 рік Google володів 37,2% ринку цифрової реклами. Саме в Ads створюється і оптимізуються кампанії Google і там же можна базово аналізувати статистику по ним. У рекламній кабінеті можна задати таргетинг, бюджет, ставки для ключових слів, спосіб показу оголошень і багато іншого.
Google Analytics
Найбільша система веб-аналітики в світі. Дозволяє відстежити поведінку відвідувачів на сайті, за рахунок установки на нього спеціального JS-коду. Завдяки зв’язці Google Analytics і Google Ads, можна змінювати кампанії на основі даних про те, який трафік вони призводять. Ось лише кілька можливостей, які дає Google Analytics:
- відстеження змін трафіку в режимі реального часу;
- знання своєї аудиторії – де вона живе, яка стать і вік у відвідувачів, з яких пристроїв вони заходять на сайт;
- розуміння ефективності реклами аж до рівня кампаній і ключових слів;
- можливість побачити слабкі сторони сайту – високий показник відмов, сторінки з довгим часом завантаження.
Читайте більше про аналітику в маркетингу
Google Data Studio
Інструмент, який допомагає аналізувати ефективність рекламних кампаній і візуалізувати дані з різних джерел. Його основна перевага в зрозумілому інтерфейсі і вбудованих коннекторах з Google Ads та Google Analytics. За рахунок цього, можна в кілька кліків налаштувати передачу даних з цих систем і легко візуалізувати інформацію.
Ось тут цікава інформація про візуалізацію даних
Google Merchant
(інтернет маркетинг)
Сховище, куди власник інтернет-магазину може завантажити дані про свої товари. Дозволяє налаштувати рекламу в Google Ads, а реєстрація в ньому є обов’язковою умовою для розміщення оголошень Google Shopping. Там же створюються фіди і задаються правила для їх перетворення – см.Фід.
Google Shopping
(інтернет маркетинг)
Google Покупки – сервіс, призначений для реклами інтернет-магазинів. Завдяки йому, користувачі можуть легко знаходити товари і порівнювати ціни, не переходячи на сайт рекламодавців. Це аналог прайс-агрегатора, який демонструє добірку товарів з різних сайтів за запитом потенційного покупця.
Товарні оголошення показуються користувачам на наступних ресурсах:
Google Shopping;
(інтернет маркетинг)
на пошукових партнерах системи – якщо ви включили подібну функцію;
в результатах пошуку Google;
в контекстно медійної-мережі.
Google Trends
(інтернет маркетинг)
Тренди Google – програма, яка дозволяє стежити за тенденціями по тому, як часто шукають той чи інший термін в мережі. У розділі Пошукові запити можна бачити найпопулярніші по різних країнах світу. Або вбити цікавить термін і подивитися, як часто його гуглять.
Припустимо, інтернет-магазин одягу вибирає, закупити в серпні ще партію купальників або вже робити ставку на осінні плащі. Задаємо потрібний регіон і порівнюємо популярність обох запитів:
Growth Hacking
(інтернет маркетинг)
«Вибухове зростання» – регулярна перевірка гіпотез, спрямованих на швидкий розвиток бізнесу. Поняття увійшло в побут завдяки стартапам, які впровадили інновації і кратно зросли в рекордні терміни. Фішка Growth Hacking – знайти нестандартний підхід, який призведе до бусту без додаткових вкладень.
Приклад: Hotmail – сервіс електронної пошти, який додав підпис до кожного листа, пропонуючи адресату отримати безкоштовний акаунт. За 18 місяців вони зросли до 12 млн користувачів і завоювали 20% ринку електронної пошти на той час.
GTM
(інтернет маркетинг)
Google Tag Manager – система, створена Google для управління тегами JavaScript і HTML. Вони використовуються на сайтах для відстеження та аналізу. Дозволяє без програміста виконати будь-який JavaScript і маніпулювати контентом сторінки. Наприклад, встановити банер без необхідності писати код. Також можна дізнатися, які зміни були зроблені на майданчику, ким і легко відкотити їх.
I
Inbound-маркетинг
(інтернет маркетинг)
Вхідний маркетинг – підхід, при якому компанія залучає клієнтів за допомогою корисного контенту, не продаючи безпосередньо. У класичному, «вихідному» маркетингу ініціатором контакту з клієнтом є компанія. Наприклад, запускає ролики по радіо і ТБ, роздає флаєри.
При inbound-маркетингу користувач сам приходить на сайт компанії або в її соцмережі, щоб отримати потрібну інформацію. наприклад:
статті з Лайфхак і порадами на блозі;
навчальні відео на корпоративному YouTube каналі;
розсилки з важливими нішевими новинами.
Такий підхід, заснований на вигоді, дозволяє підвищити лояльність користувача і зробити своїм клієнтом, а в майбутньому – і адвокатом бренду.
K
KPI
Key Performance Indicator – ключові показники успішності, які використовуються для оцінки роботи і прогресу по досягненню мети. Наприклад, для маркетолога це може бути кількість наведених лидов, для продажника число закритих угод і їх сума. KPI потрібні для контролю ефективності відділів і співробітників, складання системи мотивації. Також вони важливі для розуміння, наскільки успішна обрана стратегія.
L
LSI
Латентно-семантичний індекс – дозволяє пошуковим системам аналізувати вміст сторінки з точки зору смислового наповнення. Так вони можуть рекомендувати читачам найбільш підходящі і «якісні» тексти. При цьому пошуковик звертає увагу не тільки на самі ключі, але і на словоформи, синоніми і т. Д. Наприклад, якщо в статті згадуються слова «гол», «м’яч», «ворота», пошуковик зрозуміє, що мова про футбол. Навіть якщо це слово жодного разу не згадується в контенті.
Як правило, LSI-текст буде в пошуковій видачі вище, ніж звичний SEO-текст, написаний з єдиною метою – включити якомога більше ключів. Так пошуковики борються за те, щоб у видачі були корисні тексти, написані природною мовою.
LTV
(інтернет маркетинг)
LifeTime Value – «довічна вартість». Відображає прибуток, отриману з одного «юніта»: клієнта, користувача, партнера і т. Д., За весь час співпраці. Потрібна, щоб розуміти, чи не перевищують витрати по залученню клієнтів отриманих доходів. Є кілька способів порахувати LTV – ось один з них:

Look-alike аудиторії
Аудиторії, схожі за певними параметрами на конкретну аудиторію. Використовуються при налаштуванні таргетированной реклами в Facebook, щоб показувати її максимально зацікавленим людям.
Уявімо, що ви використовуєте коллтрекінг, який передає дані про дзвінки в Facebook Pixel. В результаті ви зможете показувати рекламу користувачам, схожим на тих, хто вам зазвичай дзвонить – а це зазвичай сама мотивована аудиторія. В результаті ви зможете залучати більше клієнтів і закривати більше угод.
M
Marketing Qualified Leads – один із ступенів класифікації лидов. Це входять Ліди, що надійшли через канали, які є зоною відповідальності маркетингу. Наприклад, з контекстної реклами, органічного пошуку, проведених конференцій і т. Д. Подібні Ліди маркетинг передає для подальшої класифікації відділу продажів. Чим більше таких користувачів переходить на наступну стадію – тим вище показник ефективності відділу маркетингу.
MQL
Також читайте про: сегментацію клієнтів.
P
PPA
Pay-Per-Action – оплата за дію. Модель, при якій підрядник отримує від замовника оплату за цільове дію, яке робить відвідувач сайту. Наприклад, за кожен цільової дзвінок або заявку від користувача, який перейшов з реклами. Це дозволяє бізнесу одержувати більш зацікавлених користувачів і платити тільки за них.
PPC
Pay per click – модель, при якій рекламодавець платить за кліки по рекламі. Часто так називають контекстну рекламу в цілому (див. Контекстна реклама), а експертів з її налаштування – PPC-фахівцями.
Performance-маркетинг
Підхід, при якому підрядник з реклами працює над досягненням конкретних показників, найчастіше – фінансових.
Для прикладу порівняємо роботу над сайтом при перфоманс-підході і без нього. У другому випадку замовник просто налаштував би сайт і отримав за це оплату. Performance-агентство не просто створить сайт, але буде тестувати і вдосконалювати його навіть після релізу. Підрядник отримає плату в залежності від кількості лідів або клієнтів, наведених майданчиком. У послугу також увійшли б SEO-просування Лендінзі, настройка контекстної реклами, A / B-тестування з доробками і т. Д.
Pop-up
Поп-ап – спливаюче вікно, яке з’являється на сайті через якийсь час після заходу користувача. Воно може пропонувати підписку на розсилку, зробити замовлення зворотного дзвінка, залишити контакти, щоб отримати знижку. Фахівці не рекомендують відразу продавати за допомогою поп-апа – це може викликати відторгнення користувача.
Q
QoS
Quality of Service – технологія надання різних класів даних різних пріоритетів в обслуговуванні. QoS є вбудованою функцією деяких моделей роутерів.
Якщо налаштувати пріоретізаціі для даних IP-телефонії, то пристрій буде визначати їх серед проходить трафіку і надавати їм максимальний пріоритет, що може значно підвищити якість зв’язку. Без цього, наприклад, у одного із співробітників буде довго грузиться пошта, поки інший буде щось завантажувати з мережі.
R
ROAS
Return on ad spend – показник повернення вкладень в рекламу. Найчастіше окремо вважається для конкретних кампаній, оголошень і навіть ключових слів. Для розрахунку ROAS враховуються витрати саме на цю рекламну активність і дохід з неї. Формула для цього показника схожа з формулою ROMI, яка показана нижче.
ROI і ROMI
ROI (Return on investment) і ROMI (Return on marketing investment) – показник повернення інвестицій, у другому випадку мова про вкладення в маркетинг. ROMI показує, як окупається кожна копійка вкладена в рекламу. Спрощена формула розрахунку виглядає так:

Даний показник автоматично розраховують сервіси наскрізної аналітики. При цьому важливо вибрати правильну модель атрибуції. Тому що користувач зазвичай робить покупку не відразу, а взаємодіє з брендом кілька разів через різні канали. Якщо цього не врахувати, то можна помилково переоцінити рекламу, яка насправді не особливо впливає на продаж. Через таку похибки можна неправильно розподілити бюджет і злити його.
S
SaaS
Software as a service – програмне забезпечення як послуга. Це модель надання ліцензії на програмне забезпечення за передплатою. Найчастіше таке ПО – це хмарне рішення, т. Е. Що знаходиться на серверах в інтернеті. Користувач отримує доступ до сервісу через браузер або по API. При цьому його підтримкою цілком займається постачальник послуги.
SEO
Search Engine Optimization – комплекс заходів щодо збільшення видимості сайту в пошукових системах по цільових запитах. Простіше кажучи, завдання SEO – просунути сайт в топ пошукової видачі для збільшення цільового трафіку, та кількості потенційних покупців.
На відміну від контекстної реклами, результати SEO помітні не відразу – зате мають накопичувальний ефект. Якщо ретельно попрацювати над просуванням, а потім на якийсь час припинити, то SEO продовжить приносити результат. Також оптимізація дозволяє отримувати умовно «безкоштовний» трафік з видачі – на відміну від онлайн-реклами.
етапи SEO просування
SIP-телефонія
Session Initiation Protocol – протокол передачі даних. Його можна порівняти з мовою, який допомагає пристроям зрозуміти один одного і обмінюватися даними без помилок. Він використовується для безлічі цілей: IP-телефонії, відео та аудиоконференций і навіть онлайн-ігор.
SIP-телефонія не прив’язана до конкретного місця розташування, на відміну від аналогової телефонії. Тому дозволяє забезпечити компанію або людини зв’язком, де б він не знаходився. Часто словом “SIP” називають технологію дзвінків через інтернет в цілому.
SMM
Social Media Marketing – маркетинг в соціальних мережах. Комплекс заходів для підвищення впізнаваності бренду і просування в Facebook, Вконтакте і на інших подібних майданчиках. У поняття не входить розміщення реклами в соціальних мережах.
Що включає SMM:
- створення постів у соціальних мережах;
- Шерінг в тематичних спільнотах і групах інформації про компанії або її постів, статей з корпоративного блогу;
- коментарі під чужими постами з метою ненав’язливо згадати свій товар / послугу;
- створення і поширення вірусного контенту і т. д.
SQL
Sales Qualified Leads – лід, якого відділ продажів оцінив як потенційного клієнта. Наприклад, у нього дійсно є потреба в товарі, він – особа, яка приймає рішення і т. Д. З таким клієнтом відділ продажів вже щільно веде роботу, прагнучи закрити операцію. У SQL «перетворюється» MQL – лід, спочатку кваліфікований маркетингом і переданий на оцінку і обробку сейлз (див. MQL).
SSL-сертифікат
Secure Sockets Layer – стандартна технологія, яка використовується для забезпечення безпеки і встановлення зашифрованою зв’язку між браузером і веб-сервером. Cвоего роду електронний паспорт сайту, який містить криптографічні ключі та дані про його утримувачі і видавця. З його допомогою користувачі можуть шифрувати будь-яку особисту інформацію. SSL – найважливіша частина протоколу HTTPS, тому сайтам важливо отримувати подібний сертифікат. Інакше це може відбитися на ранжируванні і довірі користувачів.
SWOT-аналіз
Метод стратегічного планування. Використовується, щоб допомогти людині або організації визначити свої сильні і слабкі сторони, можливості і загрози, пов’язані з конкуренцією або плануванням проекту. Для бізнесу суть аналізу в тому, що група фахівців фіксує всі фактори, що впливають на бізнес і діяльність. На їх основі робляться висновки про перспективи розвитку компанії або ситуації.
Абревіатура складається з понять:
S (Strengths) – сильні сторони, характеристики бізнесу, які вигідно відрізняють його на тлі конкурентів;
W (Weaknesses) – слабкі сторони, які робить компанію вразливою по відношенню до інших гравців;
O (Opportunities) – можливості, елементи оточення, які компанія може використовувати для розвитку;
T (Threats) – загрози, елементи оточення, які можуть завдати шкоди бізнесу.
U
UTM-мітки
Змінна, яка додається в URL-адресу сторінки і дозволяє системі веб-аналітики отримати додаткову інформацію про перехід за посиланням.
Дані мітки є своєрідною альтернативою, а іноді і доповненням автопометке посилань, яку використовують Яндекс.Директ і Google Ads. При спільному використанні автопометкі gclid і utm-міток потрібно зв’язати акаунти Google Ads та Analytics. Якщо зв’язку немає, то докладні дані з Ads не передаватимуть.
Українські терміни
А
Адаптивні оголошення
Такі оголошення можуть бути пошуковими і медійними. Суть в тому, що ви вводите кілька варіантів заголовків, описів, зображень і т. Д. Google становить з них різні комбінації і тестує, змінюючи автоматично. В результаті система вибирає найефективніші оголошення.
Плюс в тому, що Google використовує машинне навчання, щоб виявити оптимальне поєднання елементів в оголошенні для рекламного місця. Також користувач економить час на створення реклами – адже Google становить її самостійно з завантажених елементів.
Аккаунт
Верхній рівень ієрархії рекламної системи – наприклад, Google Ads. Без нього неможливо створювати рекламу і управляти нею. У свою чергу в акаунт входять кампанії, групи оголошень, оголошення та ключові слова. До нього прив’язаний імейл, пароль і платіжні дані.
Анкор
Текст посилання. Наприклад, зараз ви перебуваєте на блозі Ringostat – слова «на блозі Ringostat» і є анкором. У коді це буде виглядати так:
<a href=”https://blog.ringostat.com/”> на блозі Ringostat </a>
Завдяки анкор, пошуковик розуміє про що сторінка, і по якому запиту вона повинна бути у видачі. Тому анкор повинен максимально відображати суть посилання, яку містить, і включати ключові слова (див. Ключові слова).
Апсейл (upsale)
(інтернет маркетинг)
Техніка продажів, мета якої збільшити суму чека за рахунок пропозиції покупцеві більш дорогого товару. Наприклад, лоу-кост авіакомпанії пропонують пасажирам доплатити, щоб гарантовано сидіти поруч з близькими. Або продавець побутової техніки може переконати покупця придбати дорожчий кухонний комбайн. Так як у нього є функція самоочищення, яка економить час і сили.
Аукціон
Місце, на яке потрапить оголошення контекстної реклами у видачі, «розігрується» на аукціоні. У ньому беруть участь інші компанії, які рекламуються по аналогічним запитам. Яндекс і Google використовують принцип аукціону щоразу, коли користувач вводить певний запит. За даними Яндекса, максимум трафіку приносить перша позиція, друга – 85%, третя – 75%, четверта – 65%.
Якщо інші гравці ніші заплатили більше – їх оголошення будуть вище у видачі. А ваше може опинитися в самому низу, на другій сторінці або може навіть взагалі не показуватися. Чим більше у вас суперників, тим складніше вибитися в топ і тим більше за це доведеться заплатити. Також на позиції оголошення впливає його рейтинг.
Б
Брендовий трафік
(інтернет маркетинг)
Трафік, який отриманий завдяки запитам, що містить назву бренду, компанії або адреса сайту. Такими запитами можуть бути, наприклад, «Розетка», «auto.ria.com». На обсяг брендового трафіку добре впливає іміджева реклама.
Думка експерта: «Брендовий трафік – самий відгуками друзів, і більшість активностей зводиться саме до того, щоб його створити. Подібний трафік = впізнаваність і інтерес до об’єкту. Тому на ньому не варто економити, навіть якщо він може здаватися дорогим, з точки зору залучення ліда. Саме з брендового трафіку приходить левова частка звернень з контексту. А його потрібно створювати тривалою роботою, особливо спочатку. Коли компанія вже на слуху, покупець легко конвертується через стандартні кампанії в пошуку ».
Багатоканальні послідовності
(інтернет маркетинг)
Відображає шляхи користувачів до здійснення конверсії. Не так часто покупець приходить на сайт і робить покупку відразу. У більшості випадків він думає, вибирає і весь цей час періодично заходить на майданчик з різних джерел. Спочатку з контексту, потім безпосередньо, потім з закладок і т. д.
Багатоканальні послідовності відображають всі варіанти поєднань каналів, які призводять клієнтів на сайт. Без нього може здатися що якийсь канал неефективний – хоча він побічно бере участь в конверсії. Але якщо відключити його, то весь ланцюжок може «розсипатися».
В
Веб-пуші
Web-push – вікно, яке спливає поверх сторінки, відкритої в браузері. Контент пуш-повідомлення залежить від специфіки ресурсу. Інформаційні сайти надсилають новини, освітні платформи – нагадування про участь в вебінарах. Ecommerce за допомогою пушей може розповісти потенційним клієнтам про акції та оновленні асортименту. Якщо в перших двох прикладах пуші використовуються для підвищення лояльності, то для комерційних сайтів це спосіб збільшити продажі.
Візит/сеанс
Або сеанс, сесія – одне або кілька відвідувань сайту користувачем.
В Google візит триває до моменту, поки користувач не буде сидіти склавши руки на сторінці протягом півгодини. Також сесія автоматично переривається опівночі і якщо відвідувач зайшов на сайт з одного джерела, а потім відразу ж з іншого.
В Яндексі візит також триває до півгодинного бездіяльності. Також він переривається, якщо користувач перейшов на іншу вкладку браузера і не повернувся на сторінку протягом 30 хвилин.
Візит не закінчується з відходом з сайту. Тільки, якщо пройде більше півгодини. Тому за одну сесію користувач може кілька разів відвідати сайт.
Вірусний маркетинг
(інтернет маркетинг)
Сукупність методів поширення реклами, спрямованих на те, щоб інформацією про бренд ділилися самі споживачі. Така реклама називається вірусної, тому що поширюється в геометричній прогресії, як епідемія – від одного «переносника» відразу до багатьох. Відрізняється фанової подачею, частіше за все не виглядає як реклама, епатажна. Люди діляться на вірусний контентом, щоб обговорити і посміятися – і так про компанію дізнається широка аудиторія.
Класика вірусної реклами від Old Spice
Читайте – «Вірусна реклама за 4 хвилини: приклади і види».
Воронка продажів
(інтернет маркетинг)
Шлях користувача від першого контакту з продуктом до скоєння конверсії. Цю модель назвали так через те, що на кожному етапі взаємодії кількість потенційних клієнтів зменшується, створюючи при цьому подібність воронки.
Приклад воронки продажів для інтернет-магазину
Власник сайту або маркетолог проводить аналіз втрат по етапах воронки. Наприклад, він бачить що на етапі Оформлення замовлення йде багато користувачів. Значить, потрібно проаналізувати форму замовлення, можливо вона дуже складна або є технічні помилки, які заважають зробити покупку. Потрібно регулярно проводити аналіз ефективності воронки, покращувати і допрацьовувати її, щоб отримувати максимальний результат.
Г
Геотаргетинг
Інструмент, який дозволяє показувати рекламу користувачам з певних країн, областей і міст. Або людям, які знаходяться в певному радіусі навколо точки на карті.
Приклад настройки геотаргетинга в Яндексі
Фахівці рекомендують обов’язково запускати окремі кампанії, націлені по різних регіонах. Наприклад, вартість кліка по Москві і Санкт-Петербургу може в два-чотири рази відрізнятися від вартості кліка в інших регіонах Росії. Якщо робити єдину рекламну кампанію на всю країну, то в цих двох містах вона найчастіше буде недоотримувати кліки. В інших населених пунктах ви, навпаки, будете переплачувати.
Корисна стаття по темі – «Як бізнесу націлити на час івенту і збільшити відвідуваність стенду».
Глибина перегляду
Показник в системах веб-аналітики, який відображає, скільки сторінок сайту користувач подивився за сеанс. За глибиною перегляду також можна судити, наскільки ваш ресурс зацікавив користувача. Важливо пам’ятати, що він, як і показник відмов (див. Показник відмов), не завжди показує реальну картину. Наприклад, багато дітей використовують смартфони батьків, хаотично клікаючи на посилання і переходячи на сайти. Зрозуміло, такі відвідування впливають і на показник відмов, і на глибину перегляду.
Д
Динамічний контент
(інтернет маркетинг)
Контент, який автоматично підлаштовується під запит користувача. Переконує відвідувача, що він знайшов на вашому сайті саме те, що шукав, і підвищує лояльність. Наприклад, людина гуглит «купити телефон в кредит». Перейшовши на сайт з динамічним контентом, він побачить в заголовку і короткий зміст саме це словосполучення.
Джерело
Один із сервісів для створення динамічного контенту – Yagla. З його допомогою можна також робити A / B-тести різних варіантів динамічного контенту. У цьому допомагає і інтеграція з коллтрекінгом – чим більше дзвінків, тим ефективніше варіант Лендінзі.
Динамічні пошукові кампанії (DSA)
Кампанії Google реклами, оголошення в яких створюються автоматично – на основі вмісту сайту і пошукового запиту користувача. Дозволяє не створювати окремі оголошення та посадочні сторінки під кожен товар.
Припустимо, користувач гуглит «купити двомісний намет з тамбуром». Система проаналізує запит, ваш сайт і покаже оголошення з відповідним заголовком – «Двомісний намет з тамбуром». Google автоматично визначить релевантну сторінку на сайті і направить на неї користувача після кліка по рекламі.
Джерело трафіку
Рекламна і пошукова система або носій офлайн-реклами, який приводить відвідувачів на сайт. Наприклад, джерелом трафіку може бути Google, Яндекс або флаєр, на якому вказана адреса вашої майданчики. Також в цій ролі можуть виступати прямі переходи на сайт – в звітах систем веб-аналітики таке джерело трафіку буде позначений як direct / none.
До кампанія
Оголошення або групи оголошень разом з ключовими словами і ставками. Вони об’єднуються в одну кампанію за рахунок загальної теми, що просувається товару, регіону та інших ознак. Наприклад, можуть бути кампанії, присвячені літнім знижкам, продажу конкретної товарної лінійки, призначені тільки для жителів Одеси і області і т. Д.
Е
Електронна торгівля Google Analytics
Модуль, який дозволяє аналізувати дії користувачів на сайті інтернет-магазину або в додатку і бачити покупки. Розширена електронна торгівля надає додаткові можливості. З його допомогою можна бачити:
- доходи по товарах;
- середній чек;
- повернення;
- як користувач просувається до покупки;
- як взаємодіє з кошиком;
- наскільки ефективний каталог товарів на сайті і т. д.
І
Індексація сайту
Процес додавання інформації, зібраної пошуковим роботом на сайті, в спеціальну базу даних – індекс. Це відбувається після того, як робот проходить по сторінках сайту і сканує їх. Індексація потрібна пошуковим системам для збору, зберігання і сортування інформації, щоб забезпечити користувачам швидкий і точний пошук. «Якість» інформації, яку робот збере під час сканування, впливає на те, на якому місці буде сайт в пошуковій видачі.
В індекс пошукової системи потрапляють всі сайти, які відповідають її вимогам. Якщо сайту в ній з якоїсь причини немає, значить:
- Вам хтось продає вимога пошукача і потрапив під бан;
- робот ще не встиг дістатися до сайту – щоб прискорити цей процес, потрібно самостійно додати URL карти сайту в спеціальну форму в панелі веб-майстра конкретного пошукача.
Швидкість індексації може сповільнюватися. Наприклад, через помилки на сайті або в заповненні файлу sitemap.xml, занадто складною навігації, відсутності внутрішньої перелинковки і т. Д.
Інсайт
Осяяння або несподіване відкриття, прорив. У маркетингу може означати кілька речей.
З боку маркетолога – раптова вдала ідея або розуміння, як вирішити проблему. Відкриття, як краще подати продукт або чому раніше реклама працювала не так ефективно.
З боку споживача – причина, по якій він вибирає продукт. На відміну від раціонального мотиву, є неусвідомленою. Цього маркетинг може домогтися за рахунок ретельного вивчення аудиторії, її почуттів, а не тільки думок. І точного попадання в болі і потреби потенційних покупців.
Інтеграція
Зв’язка декількох сервісів – в її результаті користувач отримує додаткові переваги. У сервісів можуть бути готові інтеграції або їх може налаштувати програміст за допомогою API і Webhook.
Наприклад, використовуючи SIP-телефонію, компанія здійснює і приймає дзвінки. Використовуючи CRM, веде клієнтську базу і працює з угодами. Але коли клієнт дзвонить, менеджер повинен щоразу руками вносити інформацію про дзвінок в CRM. Завдяки інтеграції віртуальної АТС і CRM, дзвінки автоматично фіксуються в останній. Туди ж передаються аудіозаписи розмов по всіх угодах. У разі «розумної» інтеграції також будуть створюватися завдання, контакти і угоди. Це позбавляє менеджерів від ручної роботи і не дає забути про важливі моменти.
К
Канал трафіку
(інтернет маркетинг)
Канал трафіку більш детально описує, звідки прийшов клієнт, ніж джерело. У системах веб-аналітики канал може відзначатися так:
- контекстна реклама – cpc;
- органічна пошукова видача – organic;
- посилання – referral;
- email – розсилка.
Джерело ж показує, яка система відповідає за перехід. В результаті ми можемо побачити, що користувач прийшов, наприклад, з органіки Google або контекстної реклами Яндекса.
Ключове слово
Слова і фрази, за рахунок яких пошуковик розуміє, по якому запиту показувати сайт або оголошення. Ключевики використовуються і в SEO, і в контекстній рекламі. Наведемо спрощений приклад – інтернет-магазин товарів для тварин.
Щоб просунутися в органічній видачі, потрібно включити в мета-теги і контент сайту словосполучення «товари для тварин», «корми преміум-класу для собак», «перенесення». Бажано завести на сайті блог, в якому писати на цю тему і органічно вбудовувати ключі в текст.
Ключові слова потрібно додати в оголошення контекстної реклами. Наприклад, «купити зоотовари», «рідкий корм для кішок» і т. Д. Оголошення буде показуватися, коли ключове слово буде відповідати пошуковому запиту користувача.
Занадто велика кількість ключових слів в тексті пошуковики розцінюють як спам.
КМС
Медійна мережа Google. Система показує тематичну контекстну рекламу в відведених для цього місцях на сайтах-партнерах і в додатках-партнерах. Google «вписує» її в контекст майданчика, орієнтуючись на переваги конкретного користувача і ключові слова. Це можуть банери, відеозаставки, динамічні розділи «більше від наших партнерів» на новинних сайтах і реклама в стрічці соцмереж.
Когортний аналіз
Когорта – група користувачів, які мають спільну ознаку. Наприклад в когорту можуть увійти всі відвідувачі, які прийшли з розсилки. Аналізуючи цю когорту, можна зробити висновок про те, як розсилка впливає на поведінку користувачів. Наприклад, їх відвідування триває менше 10 секунд – значить розсилка формує у них неправдиві очікування. Або, навпаки, перехід з листа часто закінчується замовленням. У цьому випадку на розсилки варто виділити більше ресурсів.
Конверсія
(інтернет маркетинг)
Співвідношення людей, які вчинили цільове дію, із загальною кількістю відвідувачів сайту. Показник конверсії говорить не тільки про якість трафіку, який призводить реклама. Але і про якість сайту в цілому – чи викликає майданчик бажання зробити замовлення. Щоб знизити вартість звернення і підвищити прибуток від реклами, потрібно прагнути до підвищення показника конверсії. Формулу розрахунку коефіцієнта конверсії дивіться в розділі CR.
Контент-маркетинг
(інтернет маркетинг)
Просування через корисний контент, який дозволяє залучити клієнта у взаємодію з брендом і перетворити в покупця. Які формати можна використовувати:
- Instagram – для салонів краси, турфірм і товарів, де вид має вирішальне значення;
- блог – практично для будь-яких сфер, в яких можна регулярно створювати цікавий і корисний контент;
- публікації на зовнішніх ресурсах – відмінний спосіб довести свою експертність, якщо публікуватися на відомих нішевих ресурсах з великою кількістю відвідувачів;
- розсилка – для ніш, в яких регулярно відбувається щось цікаве, або вони можуть запропонувати щось корисне;
- соцмережі – допоможуть продемонструвати, що у бренду є особа, почуття гумору і навколо продукту відбуваються якісь події.
Контекстна реклама
Вид онлайн-просування, при якому оголошення показується в залежності від контенту сторінки або запиту, введеного в пошуковій системі. Подібну рекламу бачать користувачі, чиї інтереси перетинаються з товаром або послугою, яка просувається. В широкому розумінні контекстна реклама – це приміщення рекламних повідомлень в релевантний їм контент.
Ділиться на види:
- пошукова контекстна реклама – показується в результатах видачі;
- тематична контекстна реклама – показують в відведених місцях на сайтах-партнерах і в додатках-партнерах рекламних мереж;
- ремаркетинг – показ реклами користувачам, які вже були на сайті, але так і не зробили цільове дію.
Крауд-маркетинг
(інтернет маркетинг)
Робота з проставлення посилань на чужих сайтах або тематичних форумах. Зазвичай робиться за допомогою прихованих, «партизанських» коментарів, т. Е. Читачі не підозрюють, що ви уявляєте конкретний бренд.
Також до крауду відносяться ситуації, коли бізнес стежить за згадками своєї тематики в чатах і спільнотах. І пише їх учасникам з метою перетворити їх в лидов. Наприклад, може запропонувати свої послуги, якщо хтось цікавиться: «Хто-небудь може порадити хорошого юриста?».
Крос-сейл (cross-sell)
Техніка підвищення чека в продажах, за рахунок пропозиції супутніх товарів або послуг. Наприклад, при купівлі смартфона можна запропонувати відразу придбати чохол або замовити поклейку захисного скла.
Л
Лід
(інтернет маркетинг)
Потенційний клієнт, який виявив початковий інтерес до вашого продукту. Просуваючись по воронці продажів (див. Воронка продажів), він може в підсумку стати вашим покупцем, але необов’язково.
Наприклад, лідом є той, хто:
- перейшов з реклами на сайт і оформив онлайн-заявку;
- скачав корисний контент, залишивши натомість свої контакти;
- зареєструвався на вебінар;
- подзвонив проконсультуватися по продукту;
- погодився на зустріч під час холодного дзвінка вашого менеджера.
Лід-магніт
(інтернет маркетинг)
Унікальний контент або послуга, яку ви пропонуєте користувачеві в обмін на його контакти. В ідеалі, лід-магніт – це така річ, за яку в інших обставинах користувач заплатив би гроші. Але завдяки вам, він отримує її безкоштовно. Наприклад, чек-лист по роботі з клієнтами, книга, консультація, аудит.
Лінкбілдінг
В SEO комплекс заходів, спрямованих на отримання посилань зі сторонніх ресурсів. З точки зору пошукових систем, чим більше релевантних сайтів посилається на майданчик, тим вище її репутація. Якщо розміщувати посилання на нерелевантних і заспамленності ресурсах – це може привести до санкцій пошукових систем. Також для нарощування посилальної маси практикується закупівля посилань, але не всі фахівці згодні, що це можна віднести до лінкбілдінгу.
Безпечні способи нарощування посилальної маси:
- розміщення статей в тематичних виданнях з посиланням на вас;
- посилання в повідомленнях на нішевих форумах;
- розміщення посилання на вас на сайті партнерів;
- посилання з Вікіпедії, великого ЗМІ – особливо сильно впливає на репутацію сайту для пошукових систем.
М
Медійна реклама
Реклама, в якій головне місце займає візуальна і звукова складова. Під «медійку» в Діджитал частіше мається на увазі реклама, яка розміщується в КМС і РСЯ (див. КМС і РСЯ).
формати:
- банери;
- відеореклама;
- текстово-графічні блоки;
- брендування.
Мессенджер-маркетинг
Використання додатків для спілкування з клієнтами, підвищення лояльності і формування позитивного іміджу компанії. Інструменти месенджер-маркетингу:
- популярні месенджери на сайті компанії для оперативного спілкування з клієнтами – Viber, Telegram, Messenger;
- чат-боти;
- корпоративний Telegram-канал або закритий чат для клієнтів;
- розсилка інформації про акції і корисних новинах через месенджери;
- онлайн-чат з техпідтримкою для швидкого вирішення проблем.
Мета-теги
Елементи в HTML-коді, які потрібні, щоб повідомити пошуковим системам інформацію про вміст сторінки. Мета-теги Title, Description і Keywords ніяк не відображаються на сайті, їх можна побачити тільки в коді, в тезі head. Коли користувач вбиває запит в рядку пошуку, система може сформувати результат видачі, використовуючи мета-теги.
Мінус-слова
Вид ключових слів, який запобігає показ реклами за запитами, що включають цей ключ. У списку ключових слів кампанії позначаються мінусами, від чого і отримали свою назву, наприклад: -характеристики або -безкоштовно. Цей прийом уточнює таргетинг – тобто, допомагає не показувати рекламу тим, кому вона не потрібна. Що дозволяє раціонально використовувати рекламний бюджет, витрачаючи його тільки на потенційних клієнтів.
Модель атрибуції
Атрибуція – це правило, за яким цінність конверсії розподіляється по окремих точках взаємодії з брендом. На основі атрибуції система аналітики визначає канал, який зіграв вирішальну роль в досягненні мети.
Модель атрибуції – це правило або набір правил, що визначають принцип розподілу цінності серед точок взаємодії на шляху до конверсії. Вище ми привели скрін багатоканальних послідовностей. Так ось модель атрибуції визначає, скільки ваги привласнити кожному з каналів такого ланцюжка – в залежності від його позиції в ній.
Так розподіляється цінність по каналах в одній з моделей атрибуції
Види і особливості моделей описані в статті «Коротше: про моделі атрибуції за три хвилини».
Н
Нативная реклама
«Природний» спосіб просування за допомогою засобів масової інформації. Найчастіше її створюють співробітники ЗМІ, а не замовника. Виглядає не як реклама бренду, а як самостійна публікація, ніяк з ним не пов’язана. Завдяки цьому «натівка» вписується в контекст видання і навіть для постійної аудиторії не відрізняється від інших матеріалів майданчика.
Наскрізна аналітика
Можливість оцінити ефективність вкладень в рекламу з точки зору продажів. Завдяки їй можна точно визначити, скільки витрачено на рекламу і скільки з цього зароблено.
Наскрізна аналітика дозволяє зібрати і об’єднати дані з різних систем і врахувати:
- кожен канал комунікації з користувачами, за якими надходять заявки – форма на сайті, телефон, онлайн-чат, імейл;
- скільки коштує один дзвінок або заявка з конкретного каналу;
- коефіцієнт конверсії;
- інформацію про фактичного прибутку по операціях;
- ефективність реклами з точки зору прибутку по кожному з каналів.
Наскрізна аналітика зводить дані про витрати з рекламних кабінетів, про доходи з CRM і автоматично розраховує ROI (див. ROI і ROMI).
О
Омніканальность
Об’єднання різних каналів комунікації з клієнтом в єдину систему для постійного контакту з покупцем. Також має на увазі використання даних про всі зверненнях і покупках користувачів для складання портрета аудиторії і успішних продажів.
Якщо коротко, то завдання два:
надати клієнтові широкий вибір каналів зв’язку: чат, месенджери, соцмережі, телефон;
збирати інформацію про клієнта і аналізувати, щоб зробити релевантне пропозицію по невластивому для користувача каналу.
Органічний трафік
Трафік, який надходить з органічної видачі пошукових систем (див. Пошукова видача). Т. е. З результатів пошуку, які не мають відношення до реклами і розміщуються нижче рекламних блоків. Органічний трафік обходиться компанії безкоштовно, на відміну від переходів з контексту.
Охоплення
Кількість унікальних користувачів, які відвідали ваш сайт, побачили пост або взаємодіяли з рекламою. Це відрізняє охоплення від показу – у другому випадку зарахується два покази, якщо один і той же чоловік побачив рекламу двічі. У соцмережах охоплення може бути:
- органічним – т. е. пост побачили у видачі передплатники або відвідувачі вашої сторінки;
- віральним – пост побачили за рахунок перепис на іншій сторінці;
- рекламним – пост побачили, завдяки рекламі.
П
Персоналізація
Використання інформації про споживача для того, щоб створити індивідуальну пропозицію. Наприклад, в розсилці для цього вставляють назву компанії одержувача в заголовок листа, ім’я в вітання, в тілі листа згадують про його попередніх замовленнях. Така стратегія підвищує лояльність, т. К. Користувач цінує, коли звертаються особисто до нього, враховуючи його досвід.
Персоналізація може включати такі етапи:
- збір інформації про користувачів;
- сегментація бази в залежності від характеристик аудиторії;
- розробка спеціальних меседжів і пропозицій для кожного сегмента аудиторії.
Поведінкові чинники
(інтернет маркетинг)
Дії користувачів, які відображають, як веде себе на сайті користувач. Їх враховують пошукові системи при оцінці загального якості сайту, щоб підвищити або знизити його у видачі. Поведінкові фактори – індикатор того, наскільки відвідувачам цікаво вашу пропозицію, чи зручний і інформативний сайт.
Деякі види поведінкових факторів:
- показник відмов;
- час, проведений на кожній сторінці;
- кількість переглянутих сторінок;
- відвідуваність сайту;
- взаємодія з елементами сайту і т. д.
Пошукова видача (SERP)
Search engine results page – сторінка результатів пошуку. Саме її можна побачити після введення запиту в пошукову систему і натискання Enter.
Структура сторінки пошукової видачі:
- верх і низ зазвичай зайнятий блоками контекстної реклами;
- результати, де немає позначки «Реклама», відносяться до органічної видачі – в її топ сайт може потрапити зусиллями SEO (див. SEO);
- шорткати – швидкі відповіді на питання, калькуляція курсу валют, розшифровка термінів;
- пов’язані запити – переформулювання і уточнення запиту, схожі на нього запити;
- елементи управління.
Період напіврозпаду
Час, з ходом якого цінність взаємодії поступово слабшає. Чим ближче до скоєння конверсії – тим цінніше канал, який її приніс. Наприклад, користувач вперше перейшов на ваш сайт рік тому з розсилки, але нічого не купив. Повторний візит відбувся вчора з контекстної реклами, і цей же відвідувач зробив замовлення. Зрозуміло, що розсилка до цієї продажу має мало відносини, на відміну від контекстної реклами.
Період напіврозпаду є у Google Analytics в моделі атрибуції «З урахуванням давності взаємодії» (див. Моделі атрибуції). Також в наскрізний аналітиці Ringostat можна задати період напіврозпаду на основі вашого циклу продажів. Це допоможе не переоцінювати конверсії, які були занадто давно і мало вплинули на угоду.
Планувальник ключових слів
Безкоштовний інструмент, який автоматично підбирає ключові слова – користувач може проаналізувати їх і при бажанні додати в свої оголошення. Користувач вводить слова, фрази і посилання, які стосуються його темі. Після чого покаже:
- середнє число запитів в місяць;
- рівень конкуренції;
- розмір ставки для показу вгорі і внизу сторінки.
Також планувальник покаже, скільки кліків і показів можна отримати по рекламі з вибраними ключовими словами за місяць. І розрахує зразкові витрати, CTR і CPC.
Підігрів лідів
Ланцюжок дій, які підводять і стимулюють користувача до покупки. Наприклад, користувача можна прогрівати за допомогою цікавих новин та корисного контенту в розсилці. Або Лайфхак і практично застосовних рад на блозі. Так користувач поступово звикає до бренду і переймається до нього довірою. В результаті це може привести до продажу і перетворення користувача в адвоката бренду.
Пошуковий запит
Слова або фрази, які користувач вводить в пошуковий рядок – наприклад «скільки коштує тур в Аргентину». Іноді запитом може бути зображення, коли користувач гуглит схожі картинки або її джерело в інтернеті.
Види запитів:
- інформаційні – «що робити при ударі коліна»;
- навігаційні – «адреса сінема-сіті»;
- транзакційні – «замовити піцу»;
- мультимедійні – «дивитися серіал чужоземка всі сезони».
Також запити розрізняють по частотності, т. Е. Частоті пошуку користувачами, і ступеня конкурентності.
Пошукова реклама
Різновид контекстної реклами (див. Контекстна реклама). Це оголошення, які відображаються відразу під рядком пошуку та в кінці видачі. Пошукова реклама показується не тільки на головній сторінці пошукової системи, але і на картах, в каталогах і на сторонніх майданчиках. Це переважно текстова реклама, але вона може містити зображення, наприклад, в разі кампаній Google Покупки.
Показник якості оголошення
Показник, який відображає, наскільки оголошення та цільова сторінка релевантні ключові слова. Цей показник разом зі ставкою впливають на рейтинг оголошення. Чим вище показник якості тим нижче може бути вартість кліка. На показник якості впливають три глобальних фактора:
- CTR;
- релевантність оголошення;
- якість цільової сторінки – призначений для користувача досвід на ній.
Показник відмов
Відсоток відвідувачів, які покинули сайт, подивившись лише одну сторінку. Може побічно вказувати на те, що ваша пропозиція нецікаво людям або на сайті є проблеми. Важливо пам’ятати, що цей показник не завжди відображає дійсний стан справ. І його важливо аналізувати в комплексі з іншими метриками.
Припустимо, специфіка вашого товару вимагає довгого вибору. Тому відвідувачі сайту, які заходять з мобільних пристроїв, вважають за краще повертатися на нього з ноутбука. Якщо ви орієнтуєтеся на показник відмов, може помилково здатися, що реклама не працює. Аналогічно, якщо ваш сайт – одностранічнік. Логічно, що людина відвідає тільки одну сторінку.
Покинута корзина
Ситуація, коли користувач додав товар в корзину, але не сплатив. За статистикою 2018 року, користувачі кидають кошик в 75,5% випадків. Ось кілька причин цього:
- було виявлено приховані витрати – наприклад, за доставку;
- обов’язкова і складна реєстрація;
- відсутність адаптивної верстки інтернет-магазину;
- корзина не запам’ятовує вміст;
- недостатньо варіантів оплати;
- сайт викликає підозру.
Пішов користувача можна повернути, надіславши лист-нагадування, показавши оголошення з вмістом кошика або пуш-повідомлення.
Р
Ранжування
Порядок відображення сайтів у видачі пошукових систем. Пошуковики не розкривають свої алгоритми, які відповідають за ранжування. Але є ряд факторів, які точно впливають на позицію сайту. Ось кілька з них:
- поведінкові фактори – CTR, показник відмов, відсоток повернулися користувачів, середній час перебування на сайті і т. д .;
- обсяг посилань з зовнішніх ресурсів – тут важливо, щоб сайти були незаспамленнимі і не підозрілими з точки зору пошукових систем;
- унікальність контенту майданчика і його оформлення для зручності читачів-наявність списків, розбивки на абзаци, ілюстрацій, перелинковки;
- написання мета-тегів;
- Переспа ключовими словами в текстах майданчика;
- реклама на сайті, яка відкривається на весь екран і заважає читанню і т. д.
Рекламний бюджет
У широкому сенсі, бюджет, який рекламодавець виділив на рекламу. У рекламних кабінетах Google і Яндекс є поняття – середній денний бюджет кампанії. Це сума, яку бізнес готовий щодня платити за рекламу. Система витратить на місяць не більше, ніж середній денний бюджет, помножений на середню кількість днів у місяці.
Також можна встановити загальний бюджет кампанії, якщо вона має чіткі дати початку і закінчення. Система може давати автоматичні рекомендації щодо його зміни. Наприклад, якщо ефективність реклами страждає через обмеження бюджету.
Розширення оголошень
Функція, яка дозволяє показувати додаткову інформацію про компанію. Наприклад, контактні дані або посилання на різні сторінки сайту. Всього існує 11 варіантів розширень: промоакції, посилання на додатки, ціни адреси та інші.
Релевантність
Іншими словами, відповідність очікуванням. Наприклад, релевантними можуть бути сайти або ключові слова.
Релевантність сайту – ступінь його відповідності запиту, який ввів користувач. Визначається пошуковими системами, щоб показувати в результатах видачі максимально корисний контент. Чим вище релевантність, тим більша ймовірність, що сайт потрапить в топ пошукових систем.
Припустимо, ви ввели в пошуковий рядок запит «як пробурити свердловину своїми руками». Якщо в результатах видачі ви побачите:
сайт «Побудуй сам» з порадами, як бурити свердловини на дачі самостійно – цей ресурс релевантний вашому запиту;
сайт компанії «Бурим свердловини», який пропонує замовити таку послугу – це нерелевантний ресурс.
Ремаркетінг (ретаргетінг)
Рекламний механізм, який дозволяє показувати онлайн-рекламу тим користувачам, які вже були на сайті, але так і не зробили цільове дію. Завдання ремаркетингу – нагадати потенційному клієнту про пропозицію, повернути на сайт і перетворити в покупця. Ремаркетінг – це технологія Google Ads, а ретаргетінг – Яндекс.Директ.
Реферальная програма
(інтернет маркетинг)
Співпраця, при якому клієнт реєструється по посиланню реферального партнера, а останній отримує винагороду. Найчастіше це відсоток від суми, яку сплатив наведений покупець. Як це може відбуватися:
- партнер реєструється в реферальной програмі, отримує унікальну посилання на товар або сервіс і ділиться нею з аудиторією;
- всякий раз, коли хтось переходить за посиланням і робить покупку, реферальний партнер отримує комісію від оплати;
- часто покупець також отримує знижку або бонус;
- якщо партнер підключається через спеціальний сервіс, то може аналізувати статистику по всіх оплатах, реєстрації або суму нарахованого бонусу.
РСЯ
Рекламна мережа Яндекса. Сукупність усіх майданчиків-партнерів системи, де вона розміщує контекстну рекламу. Найчастіше це медійні оголошення (див. Медійна реклама), які показуються збоку від основного контенту майданчика. При цьому вміст сайту перегукується з рекламою, яка показується. Також РСЯ використовується для ретаргетінга.
Користувач може самостійно вибирати, на яких сайтах мережі буде відображатися його реклама. Наприклад, деякі не рекомендують налаштовувати покази в ігрових додатках або на сайтах для дітей.
Розумні кампанії
Так називають торгові кампанії та кампанії КМС Google, які використовують машинне навчання. Їх об’єднує зручність для рекламодавця, автоматизація призначення ставок, націлювання, вибору аудиторії. Крім КМС, подібні кампанії показуються в пошуковій видачі, на YouTube і в Gmail.
Для розумних кампаній КМС досить завантажити заголовки оголошень, картинки лого, задати бажану ціну і т. Д. Система сама Скомбінуй ці елементи, і в результаті можна буде вибрати найефективніші поєднання.
Для розумних торгових кампаній потрібно вказати мету, бюджет, посадкову сторінку і дані про товари: текст, фото і т. Д. Google також створить з них оголошення самостійно.
В даних кампаніях відсутні ручні настройки:
С
Смарт-банер
Медійний формат контекстної реклами в РСЯ (див. РСЯ). «Розумні» банери не потрібно налаштовувати. Вони автоматично генеруються на основі фида і підлаштовується під конкретного користувача. Крім фида, рекламодавцю потрібно завантажити лого, вибрати колірну гамму банерів, шаблон для креативу, прописати правову інформацію, якщо потрібно, і заклик дії для кнопки. Після цього потрібно вибрати аудиторію і мета рекламної кампанії.
Сніппет
Фрагмент тексту в пошуковій видачі, який відображає зміст сторінки. Включає Title, посилання на сайт і опис (див. Мета-теги). Сторінка пошукової видачі містить близько 20 фрагментів. Для формування сниппета пошукові системи можуть іноді використовувати мета-тег Description, але можуть і скласти його самостійно з контенту сайту.
Соціальний доказ
Спосіб збільшити лояльність і довіру до бренду, за рахунок досвіду інших клієнтів. Якими можуть бути соціальні докази:
- відгуки на сайті компанії або в листі;
- числові дані – «Нам довіряє 1 млн компаній в 50 країнах»;
- кейси;
- згадки в ЗМІ.
Особливо відгуки важливі для сфери медицини – блок з соціальним доказом на сайті клініки «Добрий прогноз»
Ставка
Сума, яку рекламодавець платить за показ його оголошень на певній позиції. Ставкою може називатися вартість одного кліка або тисячі показів – в залежності від формату реклами. Від розміру ставки залежить, здасться чи оголошення на високій позиції або взагалі не буде відображатися.
Ставками можна управляти в рекламних кабінетах, сервісах автоматизації контекстної реклами і, наприклад, в наскрізний аналітиці Ringostat:
Стоп-слова
Слова, які з точки зору Google і Яндекс не несуть смислового навантаження. Наприклад, займенники і вигуки, знаки пунктуації. Системи автоматично виключають їх з пошукового запиту. Але можуть бути ситуації, коли це може зашкодити. Наприклад, коли стоп-слово неможливо видалити без втрати сенсу. Тому є спеціальні оператори, які не дадуть видалити їх:!, [], +, «».
наприклад:
Cемплірування
Системи веб-аналітики працюють з величезним обсягом даних, які доводиться обробляти максимально швидко. Це навантажує сервери і збільшує час, потрібний для складання звітів. Тому системі доводиться брати лише частина даних на аналіз, щоб ми могли швидше побачити потрібні дані, хоча їх точність знижується.
Ви можете зрозуміти, що Google Analytics використовував вибірку – для цього клікніть по іконці щита біля назви звіту. Відразу після цього з’явиться напис «Звіт створений на основі аналізу N% від загального числа сеансів». Якщо N буде менше 100%, дані були семпліровалісь.
Т
Таргетування
Механізм контекстної реклами, який дозволяє виділити цільову аудиторію серед усією можливою. З його допомогою рекламодавці відсікають нерелевантні аудиторію. Наприклад, жителів регіонів, в яких компанія не працює, або тих, кому не потрібен просувний товар. Також дозволяє сегментувати аудиторію в залежності від її характеристик: наприклад, за віком, статтю, інтересам, місцем проживання. Це допоможе персоналізувати рекламу і за рахунок цього підвищити її конверсію.
Теплова карта кліків
Інструмент, який показує, як користувач взаємодіє з сайтом і на які елементи найчастіше натискає. Чим яскравіше колір на конкретній ділянці сайту, тим частіше туди клацають. Це дозволяє оцінити зручність сайту, зрозуміти, які елементи користувачі помилково приймають за посилання, розмістити СTA-елементи в тих місцях, які залучають більше уваги користувачів. Також це допоможе зрозуміти, чому відвідувачі мало купують, аналізувати ефективність спливаючих вікон і контенту.
Теплі дзвінки
Вихідний дзвінок від менеджера компанії вже знайомому клієнту або партнеру. На відміну від холодного дзвінка потенційний покупець уже знайомий з брендом і більше налаштований на контакт. Теплим можна назвати дзвінок, коли клієнт обіцяв подумати, передзвонити пізніше або якщо ви вже успішно співпрацювали якийсь час назад. Навіщо потрібні теплі дзвінки:
- нагадати про компанії;
- розповісти про поновлення;
- проінформувати про акцію;
- дізнатися, як справи в компанії і запропонувати допомогу і т. д.
Тізерна реклама
Маркетинговий інструмент, який використовує інтригуючі і шокуючі повідомлення, щоб викликати цікавість користувачів. Вона натякає на продукт, але не називає його до кінця. Назва походить від англійського teaser – «жарт» або щось приваблювало.
Формати тізерній реклами:
- онлайн-реклама у вигляді банерів;
- відео реклама, яка передує виходу нового продукту;
- зовнішня реклама – спочатку з’являється банер, який нічого не продає, потім змінюється наступним в тому ж стилі, і так поки інтрига не розкриється;
- розсилка – з попередженням, що гряде важлива подія.
Транзакція
Вчинення цільового дії – купівлі товару або послуги. В електронній торгівлі Google означає замовлення, зроблене на сайті. Також в звітах є показник «Коефіцієнт транзакції», який показує, який відсоток відвідувань закінчився додаванням в кошик.
Тригерна розсилка
Автоматична серія листів, яка активуються після конкретних дій користувача на сайті або в розсилці. Ви створюєте певний сценарій, наприклад, кинута кошик. Після того, як відвідувач додає товар в корзину, але не оформляє замовлення, спрацьовує тригер. Через якийсь час користувач одержує автоматично сгенерированное лист з пропозицією завершити покупку.
Є й інші види тригерних розсилок:
- привітальна – запускається відразу ж після реєстрації користувача і зазвичай включає кілька листів;
- постпородажная серія листів – прохання залишити відгук, підтвердження замовлення або залучення до повторних покупок;
- cross-sell листи після покупки – добірку рекомендованих товарів, які доповнюють куплений клієнтом раніше;
- розсилка до особливі дати – день народження, ювілейна покупка або річниця підписки;
- реактіваціонная серія тригерних листів – коли користувач протягом заданого відрізка часу не робить ніяких активностей.
У
Унікальні відвідувачі
Користувач, який володіє унікальними характеристиками і зайшов на сайт за певний період часу. Наприклад, відвідуваність блогів зазвичай вимірюється кількістю уникав, які перейшли на неї раз на місяць. Якщо такий користувач зайде на сайт повторно в той же проміжок часу, то він вже не зарахується як унікальний відвідувач. Щоб зрозуміти, що на сайт зайшов один і той же чоловік, системи зіставляють дані про IP-адресу, браузері, джерело браузера, куки (див. Cookie).
Унікальний дзвінок
Дзвінок з певного номера телефону в рамках одного циклу продажу. Користувачі можуть дзвонити кілька разів до того, як зробити покупку. Тому кількість дзвінків може сильно відрізнятися від числа «живих» покупців. Щоб розуміти, скільки потенційних клієнтів привела реклама, потрібно аналізувати кількість унікальних звернень. Т. е. Скоєних користувачами з різними номерами.
УТП
Унікальна торгова пропозиція – ключова вигода для клієнта, яка відрізняє компанію від конкурентів і змушує споживача вибирати саме її. Реальний приклад – портал, який продає страхові послуги онлайн. Клієнту не потрібно нікуди їхати, заповнювати папери. Він вибирає прямо на сайті, яка страховка йому потрібна. Компанія доставляє йому поліс безкоштовно за один день в будь-яке місто країни. За рахунок зручності і швидкості клієнт звернеться скоріше до послуг порталу, ніж поїде в офіс «традиційної» страхової компанії.
Ф
Фавікон
Маленька іконка сайту, яка відображається на верхній панелі браузера, де розміщуються вкладки. Для сайтів компаній в цій ролі зазвичай виступає логотип. Фавікон дозволяє швидко зрозуміти, який саме ресурс відкритий в одній з вкладок. Тому при розробці сайту важливо не забути встановити цей значок.
Фід
Таблиця з даними про ціну, розмір, колір, опис, статус наявності / відсутності товару, а також з посиланням на нього і фото. Він потрібен для запуску товарних кампаній. З цієї таблиці рекламна система бере інформацію, щоб сформувати оголошення. Якби фида не було, для кожного товару довелося б налаштовувати оголошення вручну. Що абсолютно нереально для інтернет-магазинів з тисячами товарів.
Налаштувати фид можна по-різному, але рекомендовані параметри такі:
- формат – XML;
- постійний доступ за посиланням, наприклад: http://example.com/google_price/GOOGLE.XML;
- щоденне, мінімум щотижневе, формування фида з бази даних сайту в подібний файл – так фид буде оновлюватися.
Фрод
У Діджитал-маркетингу дії ботів або людей, які імітують поведінку зацікавлених користувачів. Припустимо, замовник і підрядник обмовили, що реклама повинна привести 10 тисяч унікальних відвідувачів. В такому випадку другий отримає оплату за кожного ліда. Недобросовісний підрядник може запустити ботів, які будуть переходити по рекламі на сайт. Умова виконано, але ніяких продажів такий трафік не принесе.
Фрод може бути і телефонним. Таке відбувається в разі, якщо недобросовісний підрядник і замовник обмовили в якості KPI певну кількість дзвінків з реклами. В результаті дзвінків багато, але до продажу не доходить жоден «клієнт». Він просто ставить запитання, причому часто зовсім плаває в темі. А при спробі передзвонити ліду менеджер чує, що телефон відключений. Також бувають ситуації, коли масово замовляються дзвінки через callback. Від такого фрода допомагає антиспам для форми зворотного дзвінка.
Є технології, які дозволяють обчислити фрод і зрозуміти, що з реклами переходить саме бот, а не людина. Прослуховування дзвінків допоможе зрозуміти, що дзвонить підставну особу.
Х
Хлібні крихти
Елемент навігації сайту, який детально показує, в якому розділі знаходиться відвідувач в даний момент.
Холодні дзвінки
Дзвінки, при яких менеджер сам телефонує клієнту і спілкується з ним вперше. Наприклад, коли телефонує базу, щоб запропонувати товар або послугу. Холодні дзвінки вважаються одним з найбільш складних способів продажів. Так як споживач спочатку не налаштований на покупку і ще не знайомий з брендом – на відміну від ситуації з теплими дзвінками (див. Теплі дзвінки).
Ц
Цільова сторінка
Сторінка, яка спеціально спроектована, щоб користувач здійснив на ній певним чином впливати. Наприклад, замовив товар, записався на навчальний вебінар, залишив контактні дані. Вона також називається Лендінзі посадкової сторінкою, одностранічнік.
На Лендінгем можна потрапити з рекламного оголошення, банера або по реферального посиланням. Якщо традиційний сайт многозадачен, то всі елементи Лендінзі продумані так, щоб користувач не відволікався і зробив те, що від нього вимагається. Тому дизайн такої сторінки досить лаконічний, а увагу користувача акцентується на заклик до дії. Лендінзі часто використовують певні ніші бізнесу: ритейл – для продажу окремих товарів, нерухомість – для презентації житлових комплексів і т. Д.
Цільовий дзвінок
Це дзвінок, який:
- був прийнятий;
- тривав довше заданого часу – якщо хтось помилився номером або намагається продати доставку води, навряд чи ваша розмова буде тривати довше 15 секунд;
- був зроблений з одного конкретного номера за час однієї і тієї ж продажу – продаж піци займає п’ять хвилин, квартири – іноді кілька місяців; ця тривалість для кожного бізнесу індивідуальна.
Ч
Частотність
Частота, з якою користувачі гуглять певний запит за місяць. Запити бувають низькочастотними, середньочастотними і високочастотними. За останніми просуватися дорожче, тому що по ним часто буває висока конкуренція, і це впливає на ціну за клік. Частотність запиту можна дізнатися, наприклад, за допомогою Яндекс.Вордстат:
Чат-бот
Програма для соцмереж або месенджерів, яка може «спілкуватися» з клієнтом, імітуючи діалог. Як якби користувач спілкувався з справжнім менеджером. Чат-бот аналізує те, що написала людина, і допомагає йому знайти відповідь. Часто він працює за рахунок машинного навчання, тому програма постійно удосконалюється, спілкуючись з людьми.
Ш
Швидкі посилання
Посилання, які відображаються в результатах пошукової видачі і ведуть на сторінки основного ресурсу. наприклад:
Ю
Юзабіліті
UX-дизайн (User Experience, призначений для користувача досвід) – створення архітектури зручного у використанні сайту, де всі важливі елементи знаходяться на звичних або інтуїтивно зрозумілих місцях, а шлях користувача до мети займає мінімум часу. Саме продуманий UX лежить в основі ресурсів, якими приємно користуватися.
UI-дизайн (User Interface, призначений для користувача інтерфейс) – створення візуального вигляду сайту / ресурсу / майданчики. Саме він відповідає за кольорове оформлення, шрифти, відступи і блоки інформації. Зазвичай одного погляду на UI оформлення сайту вистачає, щоб зрозуміти наскільки компанія технологічна, сучасна і хочеться затриматися на їхньому сайті довше.
Я
Яндекс Wordstat
Інструмент, який допомагає отримати інформацію про пошукові запити користувачів Яндекса. Це дозволяє оцінити популярність запитів, за якими може просуватися бренд і зрозуміти, які з них варто використовувати в рекламі. Інформація виводиться в двох стовпчиках.
У лівому відображаються запити, які включають введене ключове слово. І прогнозоване число кількість показів на місяць – т. Е. Скільки разів люди будуть вводити даний запит.
У правому – запити, схожі на введений, і прогноз числа показів по ним.
Яндекс Директ
Система, за допомогою якої можна створювати рекламу і розміщувати її в пошуку Яндекса і сайтах партнерів цієї мережі. Як і Google Ads, в цій системі рекламодавець платить за клік по оголошенню. У Яндекс.Директі можна не тільки налаштовувати рекламу, а й аналізувати її ефективність. В системі є Майстер звітів, який містить всі необхідні статистичні показники.
Яндекс.Аудиторії
Сервіс, який дозволяє націлювати на різні аудиторії користувачів. Наприклад, можна завантажити базу користувачів з CRM і налаштувати показ реклами по ним. Або створити сегмент в Яндекс.Метрики і зорієнтувати рекламу на нього.
Яндекс.Маркет
Сервіс для пошуку і підбору товарів. Він працює перш за все для продажу фізичним особам. Оптові гравці сюди не зайдуть через головного обмеження – мінімальне замовлення не може бути дорожче 2000. Якщо ви продаєте будівельні матеріали, то можете підвищити поріг до 10 000. Для реєстрації в сервісі потрібно офіційне ІП, ТОВ або інший вид юридичної фірми, так як потрібно вказувати реквізити. При модерації фірма перевіряється на справжність і репутацію.
Яндекс.Метрика
Система веб-аналітики від Яндекса, яка дозволяє оцінити відвідуваність сайту і ефективність запущених кампаній. Займає третє місце за популярністю серед аналогічних сервісів в Європі. Для роботи з Яндекс.Метрика на сайт необхідно встановити код відстеження, який буде збирати інформацію. При інтеграції з коллтрекінгом в систему також можна передавати дані про рекламні джерелах дзвінків.