Що спільного між списками адрес електронної пошти, підпискою на розсилку новин та безкоштовними пробними версіями SaaS?
Всі вони починаються з форми реєстрації.
Саме так – багато важливих заходів щодо залучення клієнтів починаються з цього простого інструменту для збору даних про клієнтів.
Ви напевно заповнювали десятки реєстраційних форм у своєму житті, але це не означає, що створення ефективної форми – легке завдання. Вам потрібно буде ретельно оптимізувати форму, щоб досягти найкращого коефіцієнта конверсії.
У цій статті ми розповімо вам все, що потрібно знати про створення найпотужніших форм реєстрації електронною поштою для вашого бізнесу.
Ми розповімо про найкращі практики створення форм підписки, про те, як створити форму підписки, і про три чудові приклади форм підписки, які надихнуть вас. Крім того, ви дізнаєтесь сім порад щодо створення форм підписки, які допоможуть зробити ваші форми ще кращими.
Форми реєстрації – що це таке та як їх створювати?
Форма реєстрації – це спосіб збору даних про клієнта для використання з комерційною або маркетинговою метою.
Підприємства використовують форми реєстрації, щоб дозволити потенційним або поточним клієнтам зробити перший крок у побудові довгострокових відносин із клієнтами.
Часто за допомогою форм реєстрації формуються списки адрес електронної пошти та контактів для розсилок новин, розсилки повідомлень про угоди та знижки або інших заходів щодо залучення клієнтів. Ви також можете використати форму реєстрації для реєстрації на заходах.
Враховуючи, що 81% B2B-маркетологів використовують розсилки електронною поштою у своїй контент-стратегії, є ймовірність, що в якийсь момент вам знадобиться форма реєстрації для взаємодії з вашими клієнтами.
Створення форм реєстрації може бути простим процесом, але важливо підходити до розробки стратегічно. Погано продумана форма реєстрації може змусити відвідувачів залишити ваш сайт, а значить, ви втратите потенційного клієнта чи продаж.
При розробці форми реєстрації, будь то шаблон форми або індивідуальний дизайн, пам’ятайте, що ваша мета – створити безпроблемний досвід. Чим простіший процес реєстрації для ваших клієнтів, тим більше передплатників ви отримаєте.
Чек лист для форми реєстрації
Необхідно враховувати безліч факторів, особливо якщо ви хочете слідувати кращим практикам.
Про кращі практики ми розповімо пізніше, а зараз давайте розглянемо, як створити оптимізовану форму реєстрації всього за шість кроків.
Оберіть методи та інструмент
Поширеним способом створення форм підписки є використання програмного забезпечення для маркетингу електронної пошти, такого як ActiveCampaign, у якому є шаблони форм підписки та можливості налаштування.
Насправді, до 85% компаній B2B використовують програмне забезпечення для email-маркетингу, щоб допомогти з генерацією лідів, контент-маркетингом та, як ви вже здогадалися, формами підписки.
Ці платформи дозволяють створювати вбудовані форми прямо на вашому сайті, а також інші варіанти форм реєстрації, наприклад спливаючі вікна з наміром вийти.
Використання форми реєстрації за допомогою HTML або інших способів, розроблених вручну, також можливе, але інструмент для створення форм реєстрації значно спростить процес для вас та вашої команди.
Реєстрації на сайті – види та типи форм
Подумайте про мету вашої форми реєстрації. Чи це буде форма підписки на розсилку новин? Форма підписки на список адрес електронної пошти? Форма реєстрації на захід?
Мета вашої форми вплине як на довжину, так і на оформлення форми. Наприклад, якщо ви намагаєтеся збільшити свій список контактів електронною поштою, проста форма підписки в плаваючій панелі або спливаюча форма можуть бути хорошими варіантами.
Але якщо ви створюєте форму реєстрації на захід, вам, швидше за все, потрібно більше інформації від користувачів. У цьому випадку краще вибрати форму в рядку або бічній панелі.
Інформація про користувача – яку ви хочете отримати
Подумайте, яку інформацію ви хотіли б отримати від нових передплатників. Імена та адреси електронної пошти майже завжди будуть обов’язковими, але ви можете зібрати й багато іншої інформації про клієнтів.
Наприклад, вам може знадобитися інформація про галузь або розмір компанії ліда, щоб допомогти вам персоналізувати контент та розробити стратегії маркетингу та продажів, які дозволять укладати більше угод.
Підходьте стратегічно до вибору інформації, яку ви хочете зібрати. Кожне поле форми, яке ви додаєте в дизайн вашої форми, повинно мати чітку бізнес-мету, наприклад, сегментацію клієнтів або виховання лідів, що допоможе вам досягти ваших цілей.
Поля для реєстраційної форми
У сучасному діловому кліматі, заснованому на даних, легко переборщити та попросити нових передплатників надати тонни інформації, яка допоможе вам побудувати маркетингові стратегії та стратегії продажів.
Але, як ми вже говорили, довгі та складні форми можуть призвести до того, що користувачі залишать ваш сайт, не заповнивши форму.
Щоб скоротити кількість інформації, яку ви просите ввести користувачів, перегляньте список, який ви створили в попередньому кроці. Позбавтеся всього зайвого чи непотрібного.
Наприклад, якщо розташування користувача може бути корисним для вашої бізнес-стратегії, вам може знадобитися тільки його місто або поштовий індекс, а не повна адреса вулиці.
Пам’ятайте, що форма реєстрації – це лише початок ваших стосунків із новими передплатниками. Ви зможете дізнатися про них більше, як вони проходитимуть цикл продажів.
Заклик до дії – СТА
Кнопка заклику до дії є найважливішим елементом вашої форми передплати.
Заклик до дії, або CTA, – це той останній стимул, який перетворює користувачів на передплатників. Текст для кнопки CTA у шаблоні форми зазвичай містить напис “Надіслати”. Це не найцікавіша кнопка, яку можна натиснути.
Хороша CTA-кнопка має бути короткою, унікальною та нагадувати користувачам, чому вони мають заповнити вашу форму передплати.
Ось кілька прикладів хороших CTA для форми передплати:
- Отримати розсилку
- Докладніше про [продукт]
- Поговоріть з експертом [галузі] прямо зараз
- Зарезервуйте своє місце
- Надіслати мені пропозиції
Чек лист тестування форми реєстрації
A/B-тестування, або спліт-тестування є ефективною стратегією оптимізації форми реєстрації. При такому підході ви уявляєте дві версії вашої форми схожим сегментам аудиторії, щоб побачити, яка з них працює краще.
При спліт-тестуванні CTA, цільової сторінки або інших компонентів вашої форми реєстрації переконайтеся, що ви тестуєте лише одну функцію за один раз. Таким чином, ви точно визначите, які елементи дизайну вашої форми працюють на користувачів, а які ні.
Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для маркетингу електронної пошти або аналогічний інструмент, ви зазвичай маєте доступ до інструментів A/B тестування, які допоможуть вам розробити правильний тест для оптимізації вашої форми підписки.
4 способи – збільшення конверсій за допомогою реєстрацій
Готові дізнатися, як найкраще розробити та оптимізувати форму передплати? Ознайомтеся з найкращими практиками створення форми підписки.
Будьте короткими та простими
Чим довша ваша форма, тим менша ймовірність того, що відвідувачі заповнять її. Це означає, що ви не повинні вимагати більше інформації, ніж вам потрібно.
Подумайте, де ще ви можете отримати потрібні дані. Наприклад, якщо у вас є поштовий індекс передплатника, ви можете дізнатися його місто та штат, тому немає потреби заповнювати всі три поля.
Відмінний спосіб зробити просту форму передплати – використовувати акаунти соціальних мереж, таких як LinkedIn, Facebook або Google. Розробник вашого сайту може реалізувати компоненти соціальної реєстрації за допомогою інструментів, що надаються цими платформами. Такий підхід полегшує користувачам процес реєстрації та, як правило, надає більш точну інформацію.
Виділяйте переваги реєстрації на вашому сайті
Користувачі хочуть знати, чому вони повинні заповнити форму реєстрації, тому вам потрібно зробити так, щоб реєстрація коштувала того.
Вирішіть, що ви запропонуєте своїм передплатникам. Чи отримуватимуть вони акції та знижки? Контент, пов’язаний із галуззю? Безкоштовну пробну версію товару? На своєму сайті чітко визначте переваги передплати.
Не забудьте виділити спеціальні можливості та інші фактори, які переконають відвідувачів стати передплатниками.
Вам завжди потрібний конкретний стимул для форми передплати. Якою б не була ваша пропозиція, переконайтеся, що вона зрозуміла і приваблива.
Ось кілька стимулів для форми підписки, які, на думку маркетологів, є ефективними:
-
- 55% B2B-маркетологів вважають, що статті та контент найбільш ефективні для просування потенційних клієнтів з вирви продажів.
- 48% британських маркетологів вважають ефективними пропозиції електронною поштою
- 45% маркетологів вважають ефективним надання порад та інформації.
Відвідувачі сайту можуть побоюватися заповнювати онлайн-форми, які призведуть до десятків спам-дзвінків та електронних листів.
Ви можете зменшити ці побоювання, надавши користувачам контроль над тим, як часто вони будуть отримувати від вас повідомлення, або вказавши, коли вони можуть очікувати від вас листа.
Запропонуйте користувачам можливість вибирати види зв’язку, які вони будуть отримувати від вас, та враховуйте їхні побажання.
Адаптивний дизайн для мобільних пристроїв
Більш ніж половина всього веб-трафіку – 54% – припадає на мобільні пристрої, тому все у вашій формі має працювати на смартфонах.
Використовуйте чуйний дизайн та робіть форми короткими та простими, щоб вони добре працювали на всіх пристроях. Прагніть, щоб форма реєстрації була однаковою для всіх користувачів, незалежно від використовуваного ними пристрою.
Оскільки у багатьох країнах спостерігається високий рівень використання мобільного Інтернету – 94% та 83% споживачів у США та Великобританії користуються Інтернетом на ходу – дизайн форм, дружній до мобільних пристроїв, є обов’язковою умовою.
Навіть у таких регіонах, як АТР, де мобільним інтернетом користуються лише 48% споживачів, поширення смартфонів продовжує зростати.
Форма реєстрації на сайті – 3 приклади
Що означають усі наші поради щодо оптимізації форми реєстрації на практиці? Давайте розглянемо кілька прикладів форм реєстрації, які надихнуть вас створення наступної веб-формы.
Intuit
Форма реєстрації облікового запису Intuit – це втілення спрощення роботи для ваших клієнтів. Замість того, щоб заповнити нову форму реєстрації для кожного продукту Intuit, вам достатньо заповнити одну форму один раз.
Це підвищує ймовірність того, що людина, яка підписалася на один продукт, зрештою купить інший. Для бізнесу та клієнта це на один крок менше на шляху до нового продажу.
Що нам подобається у цій формі реєстрації:
-
-
-
- Всього три поля форми.
- Вона зручна для мобільних пристроїв
- Вам потрібна лише одна форма реєстрації для всіх продуктів Intuit.
-
-
Postman
Як Intuit, Postman зберігає коротку форму реєстрації. У той же час, вона містить більше інформації про те, чому користувачі повинні створити обліковий запис Postman.
Що нам подобається у цій формі реєстрації:
-
-
-
- Вона коротка та проста
- Вона прикрашена цікавою графікою
- Є можливість реєстрації в соціальних мережах
- Копія цільової сторінки містить короткий список переваг.
-
-
ActiveCampaign
Коли ми створювали власну форму реєстрації для безкоштовної пробної версії, ми хотіли максимально спростити процес реєстрації. Ось чому тут лише одне поле для заповнення.
Що нам подобається у цій формі реєстрації:
-
-
-
- Вона дуже коротка, лише одне поле.
- Вона включає соціальний доказ з докладним відгуком
- Вона підкреслює, що користувачі можуть почати користуватися продуктом прямо зараз, крім необхідності вводити номер кредитної картки або іншу довгу інформацію.
-
-
Збільшення конверсій – вашої форми реєстрації
Добре продумана форма реєстрації може створити чудеса для збільшення конверсії, незалежно від того, чи формуєте ви список передплатників електронною поштою, реєструєте учасників заходу або генеруєте ліди.
Якщо ваші форми реєстрації електронною поштою будуть короткими, ви полегшите клієнтам завдання надати вам цінну інформацію, яка допоможе розвитку вашого бізнесу.
Для отримання шаблонів форм передплати та інших інструментів, які допоможуть вашим формам передплати працювати краще, зверніться до експерта ActiveCampaign.