Pipedrive – CRM система для продажів.

Pipedrive – це CRM інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами, орієнтований на продажі, який люблять використовувати у різних сферах бізнесу для малих та великих команд. Маючи понад 100 000 платоспроможних клієнтів у 179 країнах, команди продажів приваблює простий, але потужний дизайн цієї CRM, який ставить зручність використання понад усе. При використанні Pipedrive ніщо не залишається поза увагою, що дозволяє вашій команді витрачати менше часу на заповнення документів і більше часу на продажі за допомогою гнучкого та потужного програмного забезпечення CRM.

Існує не так багато інструментів CRM, які приділяють занадто багато уваги простоті використання. Розробники, прагнучи додати функціональності в застосунок, у кінцевому підсумку перевантажують кінцевого користувача. Це ускладнює вивчення програми новачками.

Однак Pipedrive повністю змінює ситуацію і залишається одним із найпростіших у використанні інструментів CRM на ринку. Перейдімо до нашого огляду Pipedrive і подивимося, чому компанії по всьому світу переходять на нього як на свою основну CRM.

Характеристики Pipedrive

Плани та ціни

Особливості Продавець зі штучним інтелектом / Аналітика / Автоматизація / Маркетинг CRM / Управління контактами / Мобільний додаток / Облік часу / Маркетинг CRM / Управління контактами / Мобільний додаток
Найкраще підходить для Малий бізнес, Середній бізнес, Великі підприємства
Мови веб-сайтів німецька/голландська/англійська/французька/португальська/іспанська/російська
Посилання на сайт Відвідайте офіційний сайт
Посилання на підтримку Сторінка підтримки
Підтримка електронною поштою support@pipedrive.com
Онлайн чат Так
Адреса компанії 490 1st Ave South, Suite 800 Санкт-Петербург, Флорида 33701, США
Рік заснування 2010

Pipedrive пропонує три рівні плану. План Essential починається з 12,50 дол. США на користувача на місяць і пропонує налаштовувані події, поля та панель моніторингу. У цьому плані дещо скорочений функціонал та деякі можливості проте, найкорисніші функції для малого бізнесу в цій ціновій категорії присутні. Просунутий план за $ 24,90 на користувача на місяць. Завдяки цьому плану ви отримуєте поштові скриньки, які синхронізуються в режимі реального часу, автоматизацію електронної пошти та відстеження відкриттів, виділені поля для визначення ключової інформації та можливість встановлювати дозволи користувачів для всіх у вашій команді.

Професійний план дорогий, $ 49,90 на місяць. Він додає списки розсилки електронної пошти, відстеження викликів, кілька налаштовуваних панелей моніторингу та прогнозування доходів. Цей план також містить додаткові функції адміністратора, зокрема можливість обмежувати видимість контактів і угод для певних членів вашої команди продажів.

Зверніть увагу, що Pipedrive також пропонує корпоративний план, який можна додатково налаштувати відповідно до ваших потреб. Ця опція починається з $74,90 на користувача на місяць щонайменше для 10 користувачів, але вам потрібно буде зв’язатися з Pipedrive для фактичної вартості для вашого бізнесу.

Крім цих планів, Pipedrive представила нове доповнення до чат-боту Leadbooster. Цей інструмент коштує додатково $ 32,50 за компанію на місяць.

Особливості

Pipedrive приділяє основну увагу воронці продажів вашої компанії. Він чудовий у відстеженні угод з моменту їх створення до закриття, а також допомагає вам керувати всіма подіями щодо ваших клієнтів. Проте, Pipedrive не пропонує багато інструментів для генерації лідів, і вам потрібно буде покладатися на сторонні інтеграції для звітності та професійну команду з продажу.

Основною причиною використання Pipedrive є візуальна воронка продажів. Платформа робить неймовірно простим перегляд статусу всіх ваших угод. Візуальний дисплей містить значки попереджень, які показують, які угоди випереджають графік, які припинені, а які заплановані на майбутні зустрічі.

Дисплей воронки продажів є досить гнучкими. Ви можете додати стільки стовпців, скільки необхідно для представлення того, як ваш бізнес управляє потенційними клієнтами. Просто натисніть і перетягніть, коли настав час перейти до наступного етапу угоди. Для компаній з відділами продажів, розділеними за географічною ознакою або клієнтурою, менеджери можуть створювати різні темплейти для кожної команди з різними пропозиціями.

Електронна пошта та інші сервіси, що підвищують ефективність системи.

Pipedrive пропонує інтеграцію з більшістю основних поштових клієнтів, включно з Gmail та Outlook. Торгові представники можуть відправляти всі свої електронні листи з програмного забезпечення завдяки синхронізації в реальному часі, а електронні листи автоматично позначаються для контактів у вашій базі даних Pipedrive. Ви також можете відстежувати, коли ваші контакти відкривають електронні листи або натискають на вбудовані посилання завдяки живим повідомленням.

Поштовий маркетинг також підтримується в Pipedrive. У платформі присутні набори шаблонів електронної пошти, котрі можна налаштувати під свої потреби та дизайн, просте сегментування контактів за допомогою користувацьких полів. Корисно, що шаблони автоматично заповнять ваші листи контактними даними для персоналізації.

Платформа також пропонує дзвінки в один клік і запис дзвінків. Записи автоматично зберігаються в контакті, щоб ви могли повернутися до розмови пізніше.

Календар активності – ще одна корисна функція продуктивності в Pipedrive. Він легко інтегрується з іншими вашими календарями і представляє просте відображення всього, що є у вашому списку справ за день. Ви можете встановити нагадування для наступних контактів з клієнтами на основі календаря дій, або виберіть у своєму календарі кілька відкритих слотів і надішліть цей час контакту у формі запрошення на збори.

Інтерфейс

Pipedrive незмінно простий у використанні. Платформа вимагає дуже мало налаштувань, коли ви тільки починаєте, і за допомогою декількох налаштувань ви можете додавати нові пропозиції до воронки продажів всього одним кліком. Всі інші завдання та управління від створення контактів до налаштування наступних нагадувань також є прості в налаштуванні.

Крім того, у Pipedrive є корисні візуальні підказки, які допоможуть вам і вашій команді впоратися із завданням. У воронці продажів є значки попереджень, які дають змогу одразу побачити, чи є щось у вашому календарі активності для цієї угоди або для того, що угода просувається або зупиняється. Це дуже просто створювати нагадування, які можуть спливати у вашій поштовій скриньці, на екрані або на вашому телефоні.

Мобільний додаток Pipedrive (iOS і Android) – ще одна перевага цієї платформи CRM. Він так само простий у використанні, як настільний клієнт, і дає змогу легко відстежувати розклад на ходу. Плюс, для торгових представників на місцях, є карта, яка показує прилеглі контакти.

Підтримка

Pipedrive пропонує відмінне обслуговування клієнтів. Лінія допомоги англійською мовою відкрита цілодобово, і є додаткові телефони для підтримки португальською, німецькою, французькою та іспанською мовами. Крім того, Pipedrive пропонує підтримку електронною поштою і велику бібліотеку онлайн-документації.

Висновок

Pipedrive – це потужне програмне забезпечення CRM, яке ставить користувацький інтерфейс на перше місце. Візуальна воронка продажів – приголомшлива функція, і все, починаючи від налаштування і закінчуючи розсилкою електронною поштою, є інтуїтивно зрозумілим та простим з цією платформою. Проте, Pipedrive дещо дорого обходиться за те, що ви отримуєте, і платформа не використовує інструменти для генерації потенційних клієнтів та управління.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *