Автоматизації процесів маркетингу існують досить давно, тому більшість маркетологів розуміють її цінність для досягнення бізнес-цілей. Загалом вже значна частина компаній використовують автоматизацію маркетингу, а більша частина компаній в сегменті B2B впроваджують цю технологію.
Підприємства усвідомлюють всю міць автоматизації маркетингу, але почати роботу може бути складно. Важко зрозуміти, з чого почати, коли є так багато можливостей і стратегій на вибір.
Ось кілька порад, які допоможуть вам отримати вигоду з автоматизації маркетингу, коли ви тільки починаєте.
1. Визначте ваші цілі автоматизації процесів
Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від автоматизації маркетингу, важливо спочатку мати чітке уявлення про те, чого ви хочете досягти з її допомогою. Ви інвестували в програмне забезпечення для автоматизації маркетингу, яке допоможе вам заощадити час, спростити процеси продажів і маркетингу і краще виростити потенційних клієнтів. Тепер прийшов час конкретизувати, точно визначивши, як ви плануєте використовувати автоматизацію маркетингу для досягнення цих цілей.
Інструменти автоматизації маркетингу мають безліч функцій. Уникайте непотрібних вам функцій, зосередившись лише на тих, які найкраще відповідають цілям вашої кампанії. наприклад:
Ціль | Функції CRM для використання |
Переведіть більше потенційних клієнтів у реальних покупців. | Дизайнер цільових сторінок, конструктор динамічних форм |
Визначити нові цінні висновки | Можливості оцінки потенційних клієнтів (лідскорінг) |
Покращити ефективність кампаній | Звітність та аналітика |
Скрізь, де можливо, переконайтеся, що ваші цілі автоматизації маркетингу SMART (конкретні, вимірні, досяжні, реалістичні і обмежені за часом). Таким чином, буде легше проілюструвати повернення інвестицій (ROI) від ваших зусиль в майбутньому.
2. Консолідація ваших інструментів
Використання комплексної технології автоматизації маркетингу – відмінний спосіб керувати всіма вашими чи принаймні більшістю онлайн-інструментами в одному місці. У вас є засоби автоматизації соціальних мереж, CRM, поштовий маркетинг, аналітичні інструменти і багато іншого, і ви не повинні робити це складніше, ніж воно є на даний момент. Управління всім з однієї центральної платформи не тільки економить час, а й покращує процеси, тому ви можете краще продавати своїй аудиторії.
Найбільш комплексні технології автоматизації маркетингу запропонують вам два варіанти об’єднання ваших інструментів:
- інтегрувати їх
- переключитися на внутрішні функції
Вибираючи програмне забезпечення для автоматизації маркетингу, ви побачите, що більшість пропонує інтеграцію з набором сторонніх інструментів. Наприклад, Activecompaign інтегрується з ,більш ніж 300 сервісами, різних сегментів, таких як: еcommerce, аналітика, адміністрування, продажі, соціальні мережі, підтримка, бази даних і безліччю інших інструментів, які люди використовують для управління своїм онлайн-бізнесом. Такий інструмент як Onlizer, допоможе інтегрувати між собою чи автоматизувати практично будь які сервіси та вирішити надскладні завдання із обробкою даних. Навіть якщо в переліку інтеграцій немає потрібного вам сервісу підтримка завжди йде на зустріч та готові підключити необхідний вам сервіс.
Інтеграція цих інструментів з програмним забезпеченням для автоматизації маркетингу – це відмінний спосіб продовжувати використовувати технології, які ви любите, і в той же час користуватися функціями автоматизації маркетингу.
Технологія автоматизації маркетингу навіть має внутрішні функції, які можуть замінити багато інших інструментів, які ви використовуєте, такі як електронний маркетинг і CRM. Ці внутрішні функції дають вам максимальну можливість оптимізувати маркетинг та продажу на різних платформах. Починаючи з нового інструменту, це займе якийсь час і зусилля, але якщо це можливо максимізувати рентабельність інвестицій це може коштувати того.
3. Проводити тренінги співробітників
Цінність вашого програмного забезпечення для автоматизації процесів поширюється тільки на бажання вашої внутрішньої команди використовувати його. Співробітники, які не знають про ключові функції або не знають, як їх використовувати, навряд чи самі дізнаються про новий програмному забезпеченні.
Якщо ви хочете, щоб ваші команди почали використовувати переваги ключових функцій на ранній стадії, найкраще почати з деяких тренувань. У них ви можете показати співробітникам, як використовувати ключові функції, які мають відношення до їх посади в компанії. Не менш важливо проілюструвати, що автоматизація маркетингу приносить їм користь, спрощуючи процеси і полегшуючи їх роботу.
Після впровадження і використання вашого програмного забезпечення для автоматизації маркетингу протягом декількох тижнів проконсультуйтеся з співробітниками, щоб дізнатися, як вони використовують цю технологію. Запропонуйте підтримку, щоб допомогти їм отримати максимальну користь для себе і свого бізнесу.
4. Почніть з деяких швидких перемог
Ви не зобов’язані розробляти складну стратегію автоматизації маркетингу з першого дня. Буде потрібно час, щоб вивчити всі функції і розробити добре налаштовані маркетингові кампанії, які в повній мірі використовують їх переваги.
Спочатку краще зосередитися на автоматизації основ, щоб ви могли досягти великих перемог. Ось кілька прикладів простих речей, які ви можете зробити прямо зараз, щоб поліпшити свій маркетинг:
- Налаштуйте послідовність привітання для нових передплатників;
- Налаштуйте тригерні листи для кинутих візків;
- Створіть і протестуйте кілька нових цільових цільових сторінок;
- Почати відстежувати поведінку цільової сторінки;
- Автоматично запускати зв’язок між маркетингом і продажами;
- Налаштуйте автоматичні повідомлення в соціальних мережах;
- Встановіть автоматичні соціальні взаємодії, щоб привернути вашу аудиторію;
Коли ви використовуєте потужну технологію автоматизації маркетингу, всі ці речі стають простими завданнями, які швидко покажуть результати.
Виявлення серйозних проблем за допомогою швидких рішень по автоматизації процесів маркетингу допоможе вам на ранньому етапі забезпечити окупність інвестицій і дозволить вам зосередитися на розробці більш складних стратегій успіху в довгостроковій перспективі.
5. Пілот нової маркетингової кампанії
Ваша технологія автоматизації маркетингу повинна включати в себе всі інструменти, необхідні для створення потужної маркетингової кампанії з нуля. Замість того щоб намагатися імпортувати застарілі воронки продажів, використовуйте всі переваги внутрішніх функцій вашого програмного забезпечення для створення нової цільової маркетингової кампанії.
Все, що вам потрібно зробити, це створити кампанію, автоматизувати ваші процеси і керувати ними. Контролюйте поведінку своєї аудиторії і ефективність кампанії за допомогою своєї технології автоматизації маркетингу, а потім починайте визначати можливості для адаптації і поліпшення. Згодом ваша первісна маркетингова кампанія перетвориться на потужну оптимізовану стратегію генерувати ліди, перетворення дисків, зменшення відтоку і багато іншого.
Автоматизація маркетингу – це робота на довгу перспективу. Автоматизація маркетингу ніколи не повинна бути «встановив і забув». Щоб підвищити рентабельність інвестицій, вам необхідно отримувати аналітичні звіти і вносити розумні корективи в свої кампанії і стратегії продажів. Автоматизація маркетингу допомагає вам у цьому, автоматизуючи повторювані, виснажливі завдання і відстежуючи поведінку ваших клієнтів. Спробуйте ці 5 простих способів почати автоматизацію маркетингу, а все інше стане на свої місця. Якщо потребуєте допомоги в питаннях автоматизації тоді звертайтесь до нас у Bizautomation – будемо раді допомогти в питаннях автоматизацій та інтеграції сервісів.